Finken Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Noen som veit ca vekt på 3,8 litern som kom i tidligere m5? Tenker da bare motor. Og hva slags manuell kasse som passer på og håndterer effekten? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 S38B38: Motor: 149,9 kg Svinghjul: 13,7 kg Innsug: 13 (?) kg Eksosmanifold: 10 kg Totalt: 186,6 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Takker for svar. Noen som veit hva man sånn ca må gi for en sånn motor og om det går og få tak i her til lands eller om jeg på utsia landet. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Kan finne her og. alt ifra 25-50 000 avhengig av stand, med eller uten kasse, ledningsnett etc. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 PowerBörsen på Autopower.se - pleier som regel å ligge et par 3.8-litere der, men ikke akkurat nå ser jeg. Koed.dk - kanskje litt dyrere enn å kjøpe fra privatperson, men du veit hva du får! Ellers kan jeg nevne at E34 M5 er sinnsykt billige i Tyskland, så har du planer om å stappe motoren i en E34 så vil jeg anbefale deg å hente deg en bil derfra og så flytte over alt av motor, drivverk, understell, fangere/skjørt osv. Eventuelt kan du bare ta ut motoren og drivverket og selge resten av delene komplett eller hver for seg. Tror ikke du ville ha tapt noe særlig på det. Vet om et par folk som har henta seg E34 M5 3.8'ere fra Tyskland for under 50.000, og så flytta over alt i en vanlig E34. Mobile.de AutoScout24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Motoren skal ikke i noe bmw, men skal i bakhjulstrekker, morrobil. Sikler litt etter en sånn 3,8 liter, er mye pulver og så er den original med masse pulver og ikke så tung som jeg trodde. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 blir det ikke billigere og mer holdbart å dumpe en supra motor nedi fremfor å få en S38b38 til å funke ? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg