ford-drifter Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Holde på og lage et nytt drift-skin til min XRT på lfs... så det jeg lurer på er om noen har noen bra drifting-logoer etc. jeg kan sette på...eller forslag til tema? slenger inn et gammelt drift-bilde Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l0Ff_ Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Her har du vertfall en god resurs for logoer: http://brandsoftheworld.com/ Finner det meste der. Kanskje noe dekk logoer her og der? Se på bilder fra skikkelige driftebiler og hent inspirasjon :) Post ferdig resultat da :) Siter Mvh l0Ff > 74' Opel Manta Berlinetta "Stuntbilen" > 84' Opel Corsa "Casanova" X 98' Honda Civic "Japsepinnen" X 91' VW Golf "Fuglespisern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 takk! ferdig resultat kommer ut så fort det er ferdig... både print-screen bilde og kanskje selve skin-template om ønsket... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 noen bilder fra wip-designet... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg