fordmk2 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 hvordan få av vindus sveiv foran på en vectra a? skal ha av dørtrekket. Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clawhammer Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Det er et spesielt verktøy før å få den av.. den får du kjøpt på mekonomen å lignende Siter Lexus is200 TTE Opel Vactra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srl86 Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 hei der... har nettopp hatt av dørdekselet på min opel vectra92 mod det er ikke lett,men du trenger ikke spesial verktøy. det er en splint som holder dørsveiven fast. den ser ut som ett OM tegn. vi du skjønner hva jeg mener. bruk ståltråd til å lakke en liten løkke og ha helst ett flatt skrujern til å brekke litt ut for å se. men pass på for splintene fyker LANGT!!! jeg mangler to,sinnsykt kjipt. men denne metoden skal funke,må bare litt tålmodigher inn i bilder,hehe... men lykke til å kos deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg