stigare Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Har nettopp kjøpt meg en A4 Sedan. Noen som har noe bra forslag til front på denne? Det billigste vil jo være å beholde org. fronten og sette på en eller annen "leppe" under denne. Kom med forslag.. lyst til å ha noe som ikke ALLE andre har! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by NoLimit lyst til å ha noe som ikke ALLE andre har! :D :D hvorfor i hælvette kjøpte du vag da? :D :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by Schlasken hvorfor i hælvette kjøpte du vag da? :D :D lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: Et typisk eksempel på et usaklig innslag som er dritmorsomt!Dumt at dette er "ulovli" i for hold til topic.. Ups, nå er visst jeg og off topic! Denne fronten er jo litt hissig, personlig liker jeg orginal S4 fanger like godt, den er ikke fullt så voldsom... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 hehe.. sorry.. :) :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Caracterè har mye bra til den bilen. Det er dessverre blant de dyreste, men er også noe av det beste og feteste ;) Bra passform osv... Selges blandt annet hos Norsk Bildelesenter på liertoppen. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet August 10, 2002 Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 Synes denne er ganske pen, fant den på LLTek. Søk litt i google på feks. A4 front bumper kit , og lignende. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 Originally posted by Schlasken hvorfor i hælvette kjøpte du vag da? :D :D Kjøpte VAG for at jeg er veldig fornøyd med VAG. Hadde en audi 80 før som jeg var godt fornøyd med. Akkurat nå er det VAG jeg liker best. Om det er Japser du faller for så må du for all del få lov til det. Det jeg spørte om var ikke folk sitt synspunkt på at jeg har kjøpt meg VAG, men kanskje få noen GODE råd til styling! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 10, 2002 Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 det var på ingen måte ment som kritikk til deg eller dissing av vag men heller som et (trudde jeg) morsomt innspill i en ellers kjedelig hverdag... jeg beklager dette på det sterkeste og det skal aldri skje igjen.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 hehe.. høres bra ut! Pleier å være en del dissing av forskjellige merker her så hadde ikke kommet som noe bombe egentlig! :) hehe.. Men diskusjoner over her heller i retning usaklighet ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Synes også originalfronten til S4en er fine. Men du kan jo også tenke på RS4 frontwn til Rieger. den samme som den røde på bildet litt over i tråden her. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Ja.. både RS4 og S4 fronten er jo fine fronter. Men har tenkt å beholde org. fronten og heller bygge på ei leppe under. F.eks en rieger leppe. Men her vil jeg gjerne ha flere forslag til "lepper". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Skal det være så skal det være. Synes selv at bare en leppe er litt i det kjedeligste laget. Skal selv bestille hel front til min i neste uke. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Jeg stemmer for den fronten Gringo la ut bilde av. 'RS-front' er jo den vanligste stylinga i hele norge. På tide å ta den av 'moten' :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 DA VAR endelig S4 fronten kommet!!! :D Sendes på lakk nå og håper snøen er borte da jeg får den tilbake... Ehhh.. :rolleyes: Prøve å vente med å sette den på til da sommerdekka skal på.. men spørsmålet er... klarer jeg å vente...? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Grattis, dette blir tøft vettu.... iallefall gjort det rette valget ifølge mine meninger da jeg synes s4 front er den fronten som er penest på A4 :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg