Gå til innhold

Forslag til front

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Schlasken

hvorfor i hælvette kjøpte du vag da? :D :D

lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll: lol :roll:

Et typisk eksempel på et usaklig innslag som er dritmorsomt!Dumt at dette er "ulovli" i for hold til topic.. Ups, nå er visst jeg og off topic!

s4lookst.jpg

Denne fronten er jo litt hissig, personlig liker jeg orginal S4 fanger like godt, den er ikke fullt så voldsom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caracterè har mye bra til den bilen. Det er dessverre blant de dyreste, men er også noe av det beste og feteste ;) Bra passform osv...

Selges blandt annet hos Norsk Bildelesenter på liertoppen.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

hvorfor i hælvette kjøpte du vag da? :D :D

Kjøpte VAG for at jeg er veldig fornøyd med VAG. Hadde en audi 80 før som jeg var godt fornøyd med. Akkurat nå er det VAG jeg liker best. Om det er Japser du faller for så må du for all del få lov til det. Det jeg spørte om var ikke folk sitt synspunkt på at jeg har kjøpt meg VAG, men kanskje få noen GODE råd til styling! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var på ingen måte ment som kritikk til deg eller dissing av vag men heller som et (trudde jeg) morsomt innspill i en ellers kjedelig hverdag... jeg beklager dette på det sterkeste og det skal aldri skje igjen..

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Grattis, dette blir tøft vettu.... iallefall gjort det rette valget ifølge mine meninger da jeg synes s4 front er den fronten som er penest på A4 :)

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider