LupoB0Y Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Skal du ha lykter i fangeren eller? :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by LupoB0Y Skal du ha lykter i fangeren eller? :) Lykter i fangern er et must ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by tvindal Grattis, dette blir tøft vettu.... iallefall gjort det rette valget ifølge mine meninger da jeg synes s4 front er den fronten som er penest på A4 :) Helt enig med deg!! RS fronten er pen den og..men jeg syns den er litt oppbrukt.. :rolleyes: Sendes på lakkering neste uke tenker jeg..men spørs om jeg klarer å vente med å sette den på da... hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 grattis! s4 fangeren er rå! :D:D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ grattis! s4 fangeren er rå! :D:D:D:D:D:D Ja liker den godt jeg! :D Noen som har montert S4 front på A4 før? Noe vanskeligheter med det? Lyktespylere? Tilpasse den bare det blir litt varmere i været... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Det er et klokt valg... :) Hvor fikk du tak i den fronten??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Originally posted by Audicab Det er et klokt valg... :) Hvor fikk du tak i den fronten??? Kjøpte den hos Flissundet. Original S4 front. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Å den kosta?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Originally posted by Audicab Å den kosta?????? kostet 4300,- + deksler til 998,- + frakt om du ikke henter den selv. :) Hør på VAG forretning og sjekk hvor mye de skal ha.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Oki da blir det nok Tyskland tenker jeg (Møller i Norge er sinnsyk på pris) Det er en kompis av meg som skal ha en slik fanger... Selv skulle jeg ha noen orginale RS2 seler til min cab, det kom på 29700 i Norge å 13200 i Tyskland..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Hust å poste bilder av bilen når det er gjort da :-) Vurderer S4 front selv... ;) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by spewster Hust å poste bilder av bilen når det er gjort da :-) Vurderer S4 front selv... ;) jepp det skal jeg gjøre..sender den vel snart til lakkering.. Den blir jo helt identisk med denne her da.. (men forhåpentligvis litt mer strøken :rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 NoLimit.. ein bisschen weg vom Thema. Jeg stemmer for nye felger på sommerhjulene dine.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Gjør som jeg hadde tenk en gang. Ta en S4 fanger skjær ut der skiltet skal sitte og så setter du inn tåkelys på siden vips så har du Evo front på en A4/S4 bare pass på å lakk radiatorn din sølv Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by LupoB0Y NoLimit.. ein bisschen weg vom Thema. Jeg stemmer for nye felger på sommerhjulene dine.. ;) Helt enig! Du betaler? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg