LupoB0Y Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Bare å pelle vekk audiringene bak og kaste det hengerfestet laangt vekk, så blir det bra :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by LupoB0Y Bare å pelle vekk audiringene bak og kaste det hengerfestet laangt vekk, så blir det bra :D Ringene skal få være der, men hengerfestet skal bort så fort jeg kommer meg inn et sted. Må ta av bakfangern for å fjerne det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by NoLimit Ringene skal få være der... Neinei, jeg tror ringene skal bort.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 fiiin bil. jeg vil ha sånn potte på bilen min å :rolleyes: og, for guds skyld. la ringene være der. alt for populært med "emblemfri grill". jeg personlig syns det er mye finere med emblem. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by LupoB0Y Neinei, jeg tror ringene skal bort.. lol lol hehehe.. du tror det ja? :D Tror dem skal få være der jeg.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Sånn ja, flink gutt.. det gir et mye bredere utseende bak ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 hmmmmz---- det der var ikke helt nødvendig da LupoBoy.. skal vurdere det... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Det ble litt rart med så cromma grill, når det ikke er noe crom i s4-fangeren.. er det orginalt slik på s4'en? Er bakfangeren lakkert helt ned, eller ser jeg svart plast der? Ellers en tøff bil, NoLimit! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by sprocket Det ble litt rart med så cromma grill, når det ikke er noe crom i s4-fangeren.. er det orginalt slik på s4'en? Er bakfangeren lakkert helt ned, eller ser jeg svart plast der? Ellers en tøff bil, NoLimit! syns det ble mye finere med denne grillen jeg :) Men hver sin smak. Bakfangern er ikke lakket helt ned. Ikke blir den det heller. Jeg skal fjerne hengerfestet og da må jeg også bytte nedre del. Den skal bli lakket. Lurer på om nedre del fra en S4 passer jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hva slags endestuss har du nå? :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by LupoB0Y Sånn ja, flink gutt.. det gir et mye bredere utseende bak ;) Det så veldig bra ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by boramannen Det så veldig bra ut.... At ringene ble borte mener du? Dem skal nok få sitte der ja :) Men hengerfestet skal bort :D Thomas: Ansa bakpotte jeg har kjøpt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Ansa bakpotte ?? Hva er det ? Da er det bare et par ting du mangler da N L , lakka kanaler (dersom du ikke har nye side-skjørt eller kanalene er lakka allerede) og 2000-lykter.. Så har du en mycket läcker bil :) Fant et bilde jeg tok av bilen din på våler i fjor men jeg kan ikke se om kanalene er lakka eller ikke... Skal du ha S4 bak så må du bytte hele fangeren ser det ut som, her er et bilde: Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by xiancorp Ansa bakpotte ?? Hva er det ? Da er det bare et par ting du mangler da N L , lakka kanaler (dersom du ikke har nye side-skjørt eller kanalene er lakka allerede) og 2000-lykter.. Så har du en mycket läcker bil :) Fant et bilde jeg tok av bilen din på våler i fjor men jeg kan ikke se om kanalene er lakka eller ikke... Skal du ha S4 bak så må du bytte hele fangeren ser det ut som, her er et bilde: Kanalene blir lakket så fort snøen er borte. 2000 lykter kommer på meget snart håper jeg. S4 bakfanger har jeg veldig lyst på. Må sjekke litt priser osv først. (fant ut at jeg måtte ha hele fangern ja.. :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Var pen den grillen der ja. Kjøpte du den hos VAG? Hvilken modell? Eller er den lik på alle S4'er? Hva med denne lille spoileren? Jeg liker den litt, men kommer aldri til å kjøpe den. Koster 1000 kr hos BMW. Edit: Fiksa bildet.... Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg