Engelien Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Hoi! Driv å koster på et anlegg til passaten min. Har kjøpt 2 x12" og en forsterker på 2800Watt. Men jeg trenger jo noen diskanter. Har dere noen ideer ? Er ute etter noe som spillet Høyt! Så trenger vel en til forstrker også. Sleng inn forslag :D Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 skal ikke ha midbass da eller? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engelien Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Dere har bedre erfaring en meg! Så hvis det er noe anna som lønner seg, så kom med det! :D Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Noe som spiller HØYT? Hmm.. Beyma AST-09 og B&C 8 NDL51 kanskje? Trenger ikke spesielt mange watt for å spille høyt heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engelien Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Blir vel i dyreste laget ink frakt fra USA.. Bare å slenge ut forslag:D Siter VW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Forsterker: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2087 Høytalere: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1493 Spiller høyt og bra! Forsterkeren er kanskje av det billige slaget, men har på følelsen at du setter kvantitet foran kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Foe all del ikke kjøp den sony forsterkeren, det er bare møkk... polk settet er bra da ;) Hvilke 12" er det du har, og hvilken forsterker til dem?? og hvor mye vil du bruke på frontsett og forsterker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poorbass Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Focal Polyglass kanskje? Spiller høyt og klart til en grei penge. Er vel rett over 2000 for det utmerkede 165V2 settet. Sony ville jeg ungått, det er andre merker som gir mer for pengene.. Selv liker jeg lyden i nye modeller fra Kicker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 pfff. selv bruker jeg en biltema forsterker for å dra frontsettet mitt. synest det fungerer som bare juling. Altså, lyd-han er ute etter høy, ikke nødvendigvis klar og god lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poorbass Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 pfff. selv bruker jeg en biltema forsterker for å dra frontsettet mitt. synest det fungerer som bare juling. Altså, lyd-han er ute etter høy, ikke nødvendigvis klar og god lyd. De fleste vil nok oppleve at du også kan spille høyere når forsterkeren leverer et klart lydbilde. Det trenger ikke koste så mye heller, en Kicker ZX-350.2 får du periodevis til under 2.000,- og ZX-450.2 til noen hundrelapper ekstra - uten at jeg vet hva biltema tar for sine blokker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 KJøpte meg noen 6x9 høytalera fra usa, merke pioneer 460w peak og 80rms, spiller sjukt høyt, tør ikke skru opp helt siden jeg må spille de inn først! men de e masse å gå på enda...så 6x9 er også en utgang for deg! Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Går man for lydkvalitet går du vekk fra 6x9 siden de faller bort når man som regel har en subb som overdøver basslyden. 3 veis komponent sett gjør alltid susen :ratatatat Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg