Elgen- Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 (endret) fått kjøpt noen sommerhjul. hva tycks? beklager dårlige bilder.. kun mobil nå bilen er tungt lastet på bildene så den er litt lav i ræva Endret Juni 15, 2009 av Elgen- Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Pen kjærre du har der :D Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 litt senk så begynner det å ligne på noe. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 takker.. ja, kanskje den skulle blitt litt lavere... vi får se.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Hva tycks? fått på aerokitt idag utenom spoileren.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabaselfsit Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Nydelig bil med fine felger. Aero kit gjorde susen...tror jeg hiver meg på tipset om senk. :) Siter VW IV R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Se der var god bilen ja! Ser veldig bra ut. Var vel denne jeg så på Jessheim den gangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Se der var god bilen ja! Ser veldig bra ut. Var vel denne jeg så på Jessheim den gangen? takk takk. stemmer det:) Driver å titter på senk nå. Noen som har hørt om FK fjærer? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 FK funker fett det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 FK funker fett det.. Tror det blir det.. men må vente til våren med å senke tror jeg.. Tøff nye bilen din å. :) har du noen bilder av den? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 fått kjøpt noen sommerhjul. hva tycks? beklager dårlige bilder.. kun mobil nå bilen er tungt lastet på bildene så den er litt lav i ræva Rå og strøken 9-3 og felgane var nydelige til bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 takk takk:) bestiler senk nå slik at den blir litt lavere til våren :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 takk takk:) bestiler senk nå slik at den blir litt lavere til våren :) Regner med at du har bestilt? =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Regner med at du har bestilt? =p hehe.. gidd.. blir vel bestilt snart tenker jeg ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Da har bilen kommet lengere ned mot bakken :) tycks? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg