rennfahrer Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 det ble bra det der elgen! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Looking good! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 takk takk.. :) Da er stabstag kjøpt også :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Da har man vært ute å knipset noen bilder med en kompis. Blei fine bilder synes jeg.. Til uka blir bilen gått over med clay og polering samt litt skinnrens innvendig.. Skal pusse ned å lakke tårnstaget til helga igjen og snuser etter nye bremser siden de snart må byttes. Forslag? Trenger også to spacere bak for å få hjula ut litt.. noen som vet om noen som har? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad Ass Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 det hjalp mye;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 takk takk. gjort litt i det siste å. eksos. gamle bremser foran. nye bremser foran og bak Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Fin bil! :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Dette ble bra elgen! :) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 takk takk.. er litt i tenkeboksen på salg eller om jeg skal fortsette å ha den.. vet ikke hva man kunne fått for den jeg.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg tipper du kan få rundt ikke selg den for den :diespam: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg tipper du kan få rundt ikke selg den for den :diespam: blir nok i mine hender.. som rennfahrer sa.. kan ikke selge ungen sin.. blir nye planer i vinter :) Bremsing av bilen fikk på noen spacere bak.. det trengtes!! Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 kva blei resultetet på benkinga? hvordan er det å få dette godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 sender deg pm Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hvordan går det med bilen din elgen? Noen oppdateringer i det siste? eller har den gått i hi for vinteren? Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hvordan går det med bilen din elgen?Noen oppdateringer i det siste? eller har den gått i hi for vinteren? Morn. Den lever den.. hentet den ned igjen i påsken.. bare fått litt pleie og litt oljeskift.. ellers ikke noe av det store.. bør byttes clutch på denne å så er nok innen rekkevidde det å.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg