Jchm Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Vet om mange som må bytte clutch for tiden :P er visst mote å gjøre det! Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 hehe, ja.. bruker bilen såpass lite så får se når jeg trenger å bytte den :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Jeg følger nå iallefall moten og er godt i gang med å bytte clutch selv ;) :p har du noen videre planer for bilen egentlig? Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Jeg følger nå iallefall moten og er godt i gang med å bytte clutch selv ;) :phar du noen videre planer for bilen egentlig? Min holder litt til:) Nja, mulig soting av ruter. ellers så er jeg i tvil om jeg skal ha den.. brukes så å si aldri så den står mye og det er ikke morsomt:P men skal du på 1 mai treffet på kjeller? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.EV Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Hvilke spacere brukte du? Er det godkjent å bruke? Min trenger sårt noen spacere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Hvilke spacere brukte du? Er det godkjent å bruke? Min trenger sårt noen spacere.. kjøpte på en lokal shappe her jeg.. nja.. usikker på hva som er lov å ikke med spacere dessverre.. ja, dekka står fort for langt inn bak på disse 9-3ne:) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.EV Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 kjøpte på en lokal shappe her jeg.. nja.. usikker på hva som er lov å ikke med spacere dessverre.. ja, dekka står fort for langt inn bak på disse 9-3ne:) Tror det er lov innen visse grenser, men usikker på hvor jeg har det ifra. Hvor mange mm er dine på? lenger bolter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 mine er på 10mm.. og lengere bolter ja.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 1. mai er jeg nok i bardufoss, og bilen kommer ikke nedover før nærmere sommern, men hvis det er noe treff senere så er det godt mulig jeg kommer! Hjul har forresten ikke lov å være på utsiden av original hjulbue, av det jeg har hørt av politiet iallefall, så der har du iallefall en maksgrense på spacere ;) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 vurderes solgt pga behov for varebil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22078509 Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg