Gå til innhold

ZF Girkasse fra bakaxel.se

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Viss ikke du sier at du vil ha det hullet når de skal lage kassa, men jeg ville ikke hatt mekanisk clutch igjen om jeg skulle hatt! Er lei av å justere og bytte wire hele tiden for den Sachs race plata tar knekken på den nylon mutteren på wiren.

Hadde jo vert fint om du hadde lakt opp litt bilder om hvordan det du gjør ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, kan fikses det vettu..

skal på trondheim clutch & brems snart nå og få dem til og plukke fram og groov clutch til meg og utløserlager :)

om det ikke er alt for mye mods til for og bruke hiace pumpa kjøper jeg ny pumpe fra 264 :)

må vell korte inn 740 akseln mener jeg, får vente til jeg får lurt til meg en.

travers passer nesten rett på, er bare og brukte litt skrap jærn :)

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes, kan fikses det vettu..

skal på trondheim clutch & brems snart nå og få dem til og plukke fram og groov clutch til meg og utløserlager :)

om det ikke er alt for mye mods til for og bruke hiace pumpa kjøper jeg ny pumpe fra 264 :)

må vell korte inn 740 akseln mener jeg, får vente til jeg får lurt til meg en.

travers passer nesten rett på, er bare og brukte litt skrap jærn :)

da bestiller jeg fly til deg, til bergen da, så kommer du å monterer for meg og colli? ;) :volvsmile (not yet though)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mere tro på utløserlager fra saab 9000 egentlig.

Når du skriver saab 99, er det sånn gammal svinepels eller en halvny en? På summit så får vi kjøpt ferdige universal "KIT" fra mcleod med master og slave sylinder samt masse krims krams for rundt 1500 pesetas. Regner med at inngående aksel har samme dim som f.eks getrag 265?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bestiller jeg fly til deg, til bergen da, så kommer du å monterer for meg og colli? ;) :volvsmile (not yet though)

hehehe... still med pils å pølser så kanskje vi snakker :D

Jeg har mere tro på utløserlager fra saab 9000 egentlig.

Når du skriver saab 99, er det sånn gammal svinepels eller en halvny en? På summit så får vi kjøpt ferdige universal "KIT" fra mcleod med master og slave sylinder samt masse krims krams for rundt 1500 pesetas. Regner med at inngående aksel har samme dim som f.eks getrag 265?

saab 99 er vell ei halvgammel lortpøls, men det funker mener jeg..

er samme dim ja!

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider