Gå til innhold

Kjøper bil idag!

Ranger emnet

240ruser

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! I dag skal jeg kjøpe min første bil :D Jeg er 17 år nå og skal sitte å fikse å trikse litt til i oktober når jeg får førerkortet (forhåpentligvis:p)

Valget falt på denne 240'en og jeg fikk presset prisen ned til hele 22000 kroner! Og så har den bare gått 180000 KM, onkelen til denne eieren hadde den før ham, han kjørte lite og den har nesten aldri vært vinterkjørt!

Jeg kommer sikkert til å lage flere tråder her inne for å spørre om hjelp siden det er så mange spesialister her inne :)

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med førstegangsbilen din ;-)

husk å sjekke rust vanlige steder, samt sjekk at alt el. funker.

viskere, lys, kupèvifte, bremser den jevnt? sjekk dempere, etc.

til 22k bør du få en fin og tight bil i god stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med førstegangsbilen din ;-)

husk å sjekke rust vanlige steder, samt sjekk at alt el. funker.

viskere, lys, kupèvifte, bremser den jevnt? sjekk dempere, etc.

til 22k bør du få en fin og tight bil i god stand.

Jepp, skal ha med meg svogeren min som er spesialist på volvo, så dette skal nok gå greit :)

og takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppe a vinge er flott vinge men blir feil på den bilen der pga at bagasjelokket går opp og ikke ned som på de eldre. sett heller på en 850r vinge.

Gratulerer med førstebil :D

jaha, 850R vinge? Er det noen plass hvor de selger dette da? og hvor mye må jeg punge ut for en fin vinge? må nok ta en del sommerjobber for å få råd uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...