Gå til innhold

Noen som er med på en tur til UK?

Ranger emnet

Senshi

Anbefalte innlegg

Sitter og vurderer hva jeg skal gjøre med Mini'en min nå. Skal jo egentlig selge den, men klarer ikke la være å modde litt :op:

Er lei av å betale blodpris i Norge, så jeg lurte på om noen er interessert i å ta en tur over til UK å modde litt?

For min del, tenker jeg å få meg en ny camshaft + en portet og polert cylinderhead + nye felger + Exedy Hyper Single Clutch with Lightened Flywheel + Quaife ATB Differential + Enlarged Throttle body + KW Variant 3 Coilovers.

Har ikke helt bestemt meg hvem jeg skal bruke i UK da. Blir enten Lohen eller 1320Autos.

Noen som er med på en liten tur? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir deg ikke du :)

Men hvorfor legge ut såpass mye mer no da hvis du alikevell skal selge? Blir jo uansett ikke noen billig opplevelse det der.

Har selv lagt bilen min ut for salg men har egentlig ikke så lyst å selge. Selv om man skulle tro det når den ligger ute for salg. Det som egentlig får meg til å ville selge er det enorme suget etter ny tung mc. Men om ikke den blir solgt i løpet av juni så beholder jeg den nok og da får jeg evt begynne å modde litt. Får jo aldri noe mer igjen får bilen fordet at den er moddet litt.

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modding er direkte tap ja... Men er helt hekta. Min far truer med å gjøre meg arveløs, og damen truer med å kaste meg ut. Men klarer fortsatt ikke la være :op:

Skulle ikke du kjøpe intercooler air diverteren min? :) Er snart til salgs. GRS intercooleren min er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært moro å hatt seg en tur over og fått gjort no mer med bilen, men trur nok det kun blir med tanken.. har lyst på ting og tang til MC'n også..

Senshi: hva forlanger du for intercooler air diverteren ?

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å ta turen over til UK, men får ikke lov til å bruke mer cash på bilen. Dersom jeg hadde fått lov også, kunne jeg ikke pga jobben:( Har veldig lyst på aero kit nye bremser samt litt mer modding under panseret. Men siden jeg må kvitte meg med bilen neste år blir jeg nødt til å bruke litt mindre kapital.

Duppen: skal du selge bilen din nå? Hvorfor så hastverk med å selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duppen: Har ikke du egentlig nettopp kjøpt bilen din?

Scanspeed: Jeg betalte 188 USD + frakt + toll. Linky Følger med blå silikon koblinger til intercooleren. Du får komme med bud :) Tenker meg rundt 750 kr? Høres det fornuftig ut?

Diverteren og koblingene er helt strøkne.... Følger med original emballasje og instruksjoner + slangesett for å mekke water spray (denne har ikke jeg montert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg har hastværk kan jeg forklare ganske enkelt med at jeg er egentlig litt mer MC typen enn BIL, hadde sykkel i fjor når jeg ikke hadde penger til noe og solgte den alt for fort. Og nå vil jeg ha sykkel igjen, blir helt fra meg når det er skyfri himmel og jeg ikke kan være ute å kjøre.

Men om det ikke blir salg i løpet av 1 måneds tid så beholder jeg den, og da kommer jo også ferie penger og skatte penger så da kan mods evt komme. Er ikke missfornøyd ellar noe, liker bilen, for all del men vil ha MC igjen og har ikke penger til å sitte med begge deler.

! og en liten ting, fant dette. hehe

http://www.miniusa.com/crm/jumpgame/jumpgame.jsp

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider