Hot Rod Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Etter alle de gode inputs'ene jeg fikk her på forumet i forrige uke har jeg besluttet å kikke litt nærmere på drivstofftank fra MB 190. Har funnet ut at disse bilene hartank på enten 55L eller ca 70L. Noen som vet hvilke MB 190 modeller som har den minste tanken? Noen her som HAR den minste tanken i sin bil? Er veldig interessert i målene på den. Særlig hvor "tykk" den er, altså hvor mye den bygger fra bakseteryggen og bakover. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Etter alle de gode inputs'ene jeg fikk her på forumet i forrige uke har jeg besluttet å kikke litt nærmere på drivstofftank fra MB 190.Har funnet ut at disse bilene hartank på enten 55L eller ca 70L. Noen som vet hvilke MB 190 modeller som har den minste tanken? Noen her som HAR den minste tanken i sin bil? Er veldig interessert i målene på den. Særlig hvor "tykk" den er, altså hvor mye den bygger fra bakseteryggen og bakover. De fleste "vanlige" jeg vet om har 55L, usikker på de med større motor :) Men mener på du kan få større tank som ekstra utstyr. Er sjeldent i garasjen der bilen min står, men neste gang jeg er der skal jeg prøve å få målt den. Imellomtiden kan du spør på Mb190klubb.com forumet :) Det meste er vel sperret for ikke-betalende medlemmer, men er noen plasser du kan poste mener jeg på :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg