Marius Skrevet August 10, 2002 Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 les her Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 10, 2002 Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 huff.. trist når sånnt skjer.. :( Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 10, 2002 Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 Det kan skje hvem som helst :( Best å tenke seg om noen sekunder før man kjører fort på veien. Spessielt (!) med passasjerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 10, 2002 Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 lønner seg å tenke seg litt om ja,før man råkjører med passasjerer i bilen....! jeg kjører aldri stygt når jeg har med folk i bilen... (jeg liker godt å gi gass ja,men bare når jeg er alene).. hær kræsja med et tre EN gang...og det var en gang for mye...da var vi seks-sammen...en kamerat knakk nakken,og dama (ex nå) ble lettere skadd..men,det gikk heldigvis bra..... fikk meg en stor tankevekker.... dessverre skjønner man ikke hvor dumt det er,før det er for sent.... kjør forsiktig,folkens.....det kan skje hvem som helst... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 10, 2002 Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 Vi får bare håpe dette ikke skjer en av oss.. Leste litt på Zatzy.com, og det er leit at slikt skal skje..... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg