Gå til innhold

Bluefin, et par spm..

Lunaz

Anbefalte innlegg

Tenkte å bestille meg en slik til Mondeoen og ser på sidene deres at den vil komme på ca £299 (ca 3 laken).

Viss jeg kjøper en brukt på ebay til en annen Ford, kan jeg reprogrammere den selv? Vet noen hva det vil koste å få Bluefin til å reprogrammere den?

Må enheten sitte i bilen hele tiden, eller kan jeg og naboen som har identisk bil spleise på en sammen?

Bluefin oppgir 11hk effektøkning, regner med jeg kommer til å merke forskjell da jeg bare har 115 fra før.. Ser de oppgir 113, må vel være den jeg har?

Ford Mondeo

1994 - 2000

Engine type : Non-Turbo Petrol

Engine size : 1796 cm3

Cylinders : 4

Original bhp : 113

Original nm : 160

BHP increase : 11

NM gain : 13

Lb/Ft gain : 10

Price : £299.00 (including VAT & UK delivery)

http://www.mybluefin.co.uk/bluefin.php

05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkeverktøy er fint!

http://www.bilforumet.no/mondeo/167618-trimming-mondeo-2-0-zetec-97-mod.html

Er lei av å skrive hvordan denne enheten funker, alt står på tråden linken peker til ;P

Og en ting til; husk at det blir frakt og toll også ;)

- 1993mod Ford Fiesta RS1800

- 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i)

- 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, fikk svar på en del spm her. Men du vet ikke hvor mye det vil koste å få de til å oppgradere en Blufin om man allerede har en fra før?

Jeg tar bare med meg en neste gang jeg er over, da slipper jeg frakt og toll..

05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider