Larsson66666 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Kjell Kristian Rike døde klokken halv ti mandag formiddag av kreft etter kort tids sykeleie, melder NRK.no. http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article2431308.ece Skisporten blir ikke den samme uten Kjell Kristian Rike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Jøss.. Dette kom som en overraskelse må jeg si, og ja, det blir ikke det samme å se på skisport nå.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hvil i fred, Kjell, du var en stor mann innen sport.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Utrolig trist. Duoen Kjell Kristian Rike og Jon Herwig Carlsen er den beste duoen jeg vet om på tv. Se på skiskyting og hopp blir ikke det samme til høsten igjen :( Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Dette kom som et sjokk for meg, et stort savn. Det blir vanskelig å erstatte Rike. Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Alt for tidlig.. Blir ikke det samme å se på langrenn og skihopping nå. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Fikk en klump i magen da jeg så dette på forsiden på vg.no i dag... en stor personlighet som er borte. har selv snakket med han ved flere anledninger, utrolig hyggelig mann! kondolerer til familie, venner og bekjente av Kjell Kristian. hvil i fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Jeg kommer ikke til å se på skisport i vinter, det blir absolutt ikke det samme. Min dypeste medfølelse til venner og familie, men også til hele det norske folk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Utrolig trist. Duoen Kjell Kristian Rike og Jon Herwig Carlsen er den beste duoen jeg vet om på tv. Se på skiskyting og hopp blir ikke det samme til høsten igjen :( Helt enig. De var en enestående duo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Dette var mannen som var viktigere enn utøverne... Han vil bli dypt savnet... Kondolanser til hans nærmeste og hele det norske folk... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg