villejan Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Tror dere ikke at luftmengde måleren min er føkka da! Bilen rykker å napper når jeg holder et jevnt turtall....Sjekket plugger og det meste... Snakket med mekanikeren min og han sa det at det er mengde måleren min som er føkka! Jeg som hadde fryktet dette mest og ikke øst på med olje på det frittstående KD filteret mitt... FAN FAN FAn...noe dritt! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Hvilken motor har du? Har en luftmengdemåler liggende... ;) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by villejan Tror dere ikke at luftmengde måleren min er føkka da! Bilen rykker å napper når jeg holder et jevnt turtall....Sjekket plugger og det meste... Snakket med mekanikeren min og han sa det at det er mengde måleren min som er føkka! Jeg som hadde fryktet dette mest og ikke øst på med olje på det frittstående KD filteret mitt... FAN FAN FAn...noe dritt! du har sjekket plugger ja.. har du byttet? Jeg hadde samme symtom på min E30 med jalla tema-plugger.. byttet de så ble det OK... luftmengdemåler er sikkert lett å få tak i brukt. ellers koster det mye..! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Er jeg usikker på. Men bilen er en 316 97 modell. Det er vel en M40? Kanskje? Jepp jeg har byttet plugger også, og det er ikke jallatema sine! Ny koster vel cirka 2500 Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 nesten glad jeg kjører bil med forgassermotor...:rolleyes: Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Luftmengdemåler vil ikke bli påvirket av for mye olje på luftfilter. LuftMASSEmåler derimot :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 jaja, men forstod folk hva som er føkka? Begge delene er vel omtrnt like dyre?! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Luftmengdemåleren jeg har liggende er til M50 dessverre... Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg