jurgz Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 heisann..må bytte gearoverføringen i min opel astra 1.6 16v stasjonsvogn.pga slakke tror jeg :) har prøvd å justere under nå.men enten så har jeg ikke 5.gir eller så har jeg ikke revers.så jeg lurer på om noen av dere har noe oversikt eller tegning over hvordan det er og ser ut? :P og gjerne noen andre tips hvis det kan være noe annet som er galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Haynes har en grei howto på hvordan giroverføringen skal justeres, anbefaler å prøve den før du evt bytter deler. Hvis du mistenker slakke i overføringen burde dette lett kunne sjekkes om én mann rører girstanga og en annen ser på overføringen der den går inn til kassa. Om det er like bevegelser er det sannsynligvis ikke utslitt. Jeg skal til å bytte girkasse selv på min 1.8 16v, men rekker det ikke før om et par uker så jeg kan ikke komme med noen flere tips (ennå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg