andre3000 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 noen her inne som har tenkt og dra til bugrun på mantorp? viss jeg ikke tar helt feil så er det fra 6-8 juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito_123 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 noen her inne som har tenkt og dra til buggrun på mantorp?viss jeg ikke tar helt feil så er det fra 6-8 juni Staves Bug Run men samme det... Link : http://www.bugrun.com/ Er en god del fra vwaudi-club norwegen som skal veit jeg. Blir nok mange på "Camp Norwegen" som de så pent kaller seg. Bare å henge seg på her ja! Siter 00' Golf IV V6 4Motion 03' Honda Hornet 900 X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4 X 91' Ford Sierra 2,9i GLS X 83' VW Polo 1,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 var faktiskt sånn skrev først, men samme det. vet du når og hvor de drar fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito_123 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Nei litt usikker. Men evnt sjekke det opp. Tipper det er oppmøte i Oslo området. Skal du bortover? Siter 00' Golf IV V6 4Motion 03' Honda Hornet 900 X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4 X 91' Ford Sierra 2,9i GLS X 83' VW Polo 1,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 jepp, hadde tenkt til og dra natt til fredag, er bilen min som dra og 2 stk eldre caraveller!!! blir vel 4-5 pers som drar. skal du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito_123 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Har lyst ja, men usikker på om det passer. Må se ann litt nærmere. Er du medlem i vwaudi-club? Er en stor tråd om årets BugRun. Får du sett denne uten å måtte logge inn? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=88820 Siter 00' Golf IV V6 4Motion 03' Honda Hornet 900 X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4 X 91' Ford Sierra 2,9i GLS X 83' VW Polo 1,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Får du sett denne uten å måtte logge inn? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=88820 Ja, treff-forumet er åpent for alle.. MASSE folk som skal bortover, meg selv inkludert.. hvor vi møtes er usikkert enda, men Esso på Ryen har vært oppmøtested de siste årene Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 vet du når på esso ryen dere samles og drar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicks Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 vi drar nok natt til fredag snakker folket om.. vi blir en 4-6biler som ruller... er det sittet plass til meg hos deg ell??? så kommer vi oss frem hvertfall hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 vi drar nok natt til fredag snakker folket om.. vi blir en 4-6biler som ruller... er det sittet plass til meg hos deg ell??? så kommer vi oss frem hvertfall hehe Vanligvis har man dratt fredag morgen, TIDLIG, fredag morgen ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 aha, hehe. er altid plass til deg vettu. vi får vel dra i forveien med sperre tau og saker vi da!!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicks Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 hehe politi båndene til stian da hehe.. det blir en grom tur i år trur jeg.. bra vi fikk fri ifra damene våres, synes vi har vært nok inne nå hehe.. må få tak i ett sted og stå snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Da ser det ut til at vi følger tradisjonen, og har avreise Esso Ryen ca kl 08:00. Shell på Momarken kl 09:00 for de som kommer direkte dit :) Les forøvrig en laaaaaaaaaaaaaang treff-tråd på VW audi clubs forum http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=88820 Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 da ser du nok oss når du kommer fram til mantorp, iogmed att vi drar natt til fredag i 12 tiden. ses der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg