volvoen Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hei ka slags tykkelse er det best og ha på plater til sveise i ramma . har hull innerside bak fremrefjærfeste bakfjær. og har et varmapparat som virker bare på fullt. har noen gode råd hilsen ny patrol eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaner90 Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Hei ka slags tykkelse er det best og ha på plater til sveise i ramma . har hull innerside bak fremrefjærfeste bakfjær. og har et varmapparat som virker bare på fullt. har noen gode råd hilsen ny patrol eier. burde nu ikke sveise i ramme i det store og det helle, blir ikke Eu godt kjent da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 burde nu ikke sveise i ramme i det store og det helle, blir ikke Eu godt kjent da HÆ???? Så dersom en bil har rust i ramma, så er det umulig å få den godkjent mere da?? Bruk huet er du snill! Til trådstarter: Du skal bruke minimum samme platetykkelse som det er i ramma originalt. (4mm???) Det peneste og beste er å skjære ut en bit av ramma, legge inn igjen en ny bit i hullet, og sveise. Dessverre en skikkelig dritjobb. Men det er ikke noe problem å pusse reint rundt der det er er rusta, helst sandblåse, få pensla på noe fint så ikke rusta kommer igjen, for så å legge ny plate UTENPÅ den gamle, og sveise. Med varmeapparat som kun fungerer på full guffe, mener du da vifta?? I så fall vil jeg tippe på formotstanden til vifta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.