Gå til innhold

sveising i rame på patrolen


volvoen

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
Hei ka slags tykkelse er det best og ha på plater til sveise i ramma . har hull innerside bak fremrefjærfeste bakfjær. og har et varmapparat som virker bare på fullt. har noen gode råd hilsen ny patrol eier.

 

burde nu ikke sveise i ramme i det store og det helle, blir ikke Eu godt kjent da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde nu ikke sveise i ramme i det store og det helle, blir ikke Eu godt kjent da

 

HÆ???? Så dersom en bil har rust i ramma, så er det umulig å få den godkjent mere da?? Bruk huet er du snill!

 

Til trådstarter: Du skal bruke minimum samme platetykkelse som det er i ramma originalt. (4mm???) Det peneste og beste er å skjære ut en bit av ramma, legge inn igjen en ny bit i hullet, og sveise. Dessverre en skikkelig dritjobb. Men det er ikke noe problem å pusse reint rundt der det er er rusta, helst sandblåse, få pensla på noe fint så ikke rusta kommer igjen, for så å legge ny plate UTENPÅ den gamle, og sveise.

 

Med varmeapparat som kun fungerer på full guffe, mener du da vifta?? I så fall vil jeg tippe på formotstanden til vifta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår