RomskogCruising Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Har sliti litt med vifta mi, i et par dager nå.. Vifta starter ikke når jeg setter på tenninga og kjører, men hvis jeg kjører noen km så starter den plutselig! Hva kan dette være fornoe? Dårlig kontakt/dårlig vifte? Takker for alle svar :) Mvh Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hehe, snodig feil da gitt! Men hvis vifta starter i etterkant ville jeg gjetta på dårlig kontakt. Er det sånn hver gang du kjører forresten? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 nappe ut plggen hvis det er plugg og rens med elektrospray :) kansje dette hjelper men er jo litt rart at den starter etter en stund ... burde egentlig ikke være sånn hvis det er dorlig kontakt.... kansje en termostat eller no?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg