DidrikHA Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Noen som har lite og gjøre og lyst til å lage en liten veiviser til å bytte bremsesko.. det hadde vært strålande:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hehe, gikk det ikke så bra idag?:D Så bilen sto på møller.. Bremsesko er vel fort gjort og bytte? Av med trommel, og bytte om.. Bytta hjulager på "rustfri" golfen istad på 30min, ny rekord:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hehe. han sa ikke en drit på senken da:) men må bytte bakre potte, indre indeledd og bremsesko. det er alt. ja var på møller og bestilte en deler. blir fett med rustfri golf as,, 120mm senk og subbing overalt. hehe gleder meg as Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Ingen som har bilder eller forklaringer???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg