Ole-mann Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hei jeg hadde en 150cc atv stående hos noen jeg kjenner i Hillestad/Holmestrand, den sto bak garasjen dem og hadde blitt trillet over gressplenen dems og ned på veien hvis jeg skjønnte de riktig, den var ikke låst og det var ikke skilter på den, kåpen på den var sprekkt på vestre for skjerm og høyre bak skjerm og den ene bolten fra eksosen til motoren har knekt så den henger bare i en skrue, så den er lett gjenkjennelig, tipper den ble tatt mellom 14. og 17. mai, har ikke vert der på lenge siden jeg pusser opp hjemme, her er to bilder av den beklager de dårlige bildene.. hvis noen har sett eller hørt noe så send PM så blir det ikke så mye fram og tilbake skriving på tråden.. takker så mye for hjelpen.... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Det er vel ikke denne: http://tb.no/article/20080520/NYHETER/894341428/1011/NYHETER Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 off ble litt redd nå ja, men nei det var ikke den, den er blå.. :) men takk.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg