LK Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Har en 2liter motor på hånda,passer denne i bilen min med 1,9e orginalt? Begge er 89 mod 80quattro. Veit den passer på kasse og fester,men tenker på tenninga og det elektriske.... Siter Mitsubishi Pajero -93 Volvo 145 Ekspress -72 Bmw 520i -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Er ikke lett å gi deg et skikkelig svar når du er så mangelfull ang. info om 2-literen. Om 2.0-motoren sånn uten videre passer rett inn er derfor umulig å svare på. Gjerne den har Monomotronic eller Digifant originalt? Din 1.9E har vel KE-Jetronic 1.75 vil jeg tro. Om 2.0-motoren har samme motorstyring vil den passe rett inn. Om ikke kan du kanskje flytte over alle nødvendige givere til 2.0-en og således få denne til å fungere? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Veit dessverre lite om motoren,men skal prøve å sjekke dette imorra. Det eneste jeg veit er at det er en 2.0e 89mod quattro som skal ha gått 160 170 tusen. Skulle få den for 500 spenn. Siter Mitsubishi Pajero -93 Volvo 145 Ekspress -72 Bmw 520i -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Veit dessverre lite om motoren,men skal prøve å sjekke dette imorra.Det eneste jeg veit er at det er en 2.0e 89mod quattro som skal ha gått 160 170 tusen. Skulle få den for 500 spenn. Motorkoden hjelper ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Var og kikket på den,manglet flere deler til tenning og innsprut så det blir ikke akuelt likevel... men takk for svar:) Får lete mer etter den dumme boksen.. Siter Mitsubishi Pajero -93 Volvo 145 Ekspress -72 Bmw 520i -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Det du kan gjøre er å sette på forgasser(e) og kun bruke tenningsforsterkeren og coilen fra det tenningssystemet du har idag. Det vil fungere ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg