mathen Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg sliter med å få dratt ut setebeltet i golf 93 mod. Bruker ca 5 til 10 minutter på å få dratt den ut for hver gang jeg skal ut og kjøre og det er temmelig irriterende.. Virker nesten som om noe ikke sitter helt fast eller som det skal på førersiden.. Noen som vet hva det er og hva som må gjøres?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Beltet har ikke vridd seg inne i selve "trommelen" ? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Njaæ... trur ikke det egentlig. Virker nesten som om den "trommelen" sitter litt løst eller no... HVordan får man eventuelt kommet til denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 ta vekk dekslene på b-stolpen og ta en titt på stetbelte dingsen evt dra til hugger og få tak i en ny? =D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 siden jeg ser folk har skrivi her nylig bare spør jeg hva står mk3 for? skjønner jo det er golf 3 men.. hehe Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 siden jeg ser folk har skrivi her nylig bare spør jeg hva står mk3 for? skjønner jo det er golf 3 men.. hehe model klasse tror jeg... tyskere vettø ;o Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg