iexil Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg skal til å chippe A4'en min nå, og lurer litt på dette med service og mobilitetsgaranti. Hvis bilen er chippet, vil det kunne føre til at de ikke gir videre mobilitetsgaranti? Er det da verdt å utføre servicen på (betraktelig dyrere) merkeverksted? Bilen er av 03-mod, har gått ca 120k og er meget velholdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eargasm Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 du har fortsatt mobilitetsgaranti men ikke på motorstyrenheten om de mistenker om det er det som er feilen.. har jobbet på audi å det var ofte vi fikk inn audier som måtte bytte motorstyreenhet pga chipping... å det er det selvfølgelig ikke garanti på.. Siter Mvh Thomas Holmedal Jeg søker firkantede lykter, grill og lyktefester til en Dodge Ram B250 send mail på twh@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 du har fortsatt mobilitetsgaranti men ikke på motorstyrenheten om de mistenker om det er det som er feilen.. har jobbet på audi å det var ofte vi fikk inn audier som måtte bytte motorstyreenhet pga chipping... å det er det selvfølgelig ikke garanti på.. Betyr dette at dere hadde byttet f.eks turbo gratis på en chippet bil som har mobilitetsgaranti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Betyr dette at dere hadde byttet f.eks turbo gratis på en chippet bil som har mobilitetsgaranti? Mobilitetsgarantien dekker kun frakt av bil til verksted og evnt. leiebil/hotell. Kostnadene til reparasjon må du betale selv, med mindre bilen er innenfor garantitid e.l. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Mobilitetsgarantien dekker kun frakt av bil til verksted og evnt. leiebil/hotell.Kostnadene til reparasjon må du betale selv, med mindre bilen er innenfor garantitid e.l. var det som var poenget mitt. la oss si du er innen garantitiden da. får du dekket f.eks. turbo om de ser bilen din er chippet var spørsmålet mitt altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg