Gå til innhold

Nye R-sport trekk

Ranger emnet

Zerox

Anbefalte innlegg

Som nevnt over. Selges! Her er det bud som gjelder! :)

Følger med nakkesputer også. kostet 400,- ekstra

Det er også R-sport trekk bak men det har jeg ikke bilde av

stoler.jpg

Selges Høys bydende!

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått bud på 1600,- Tror dem koster en del i Norge ihvertfall.. De selger jo bruke på i sverige for 2000,-

Noen som vet hva dem kostet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan by 1800... :)

Har R-sport trekk baki, og den STYGGESTE stolen som passasjerstol foran, så skulle hatt et annet opplegg/utseende på den..

Noen som har tips, eventuelt veit pris på en pent brukt Recaro-stol? (Elektrisk Recaro i førersetet, så hadde jo vært fancy med lik som passasjer-stol, men f*** så dyrt :D )

'95 Nissan 200sx S14

-----

x'85 Volvo 240 TIC :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du hjelper meg med salget FriX-244TiC

Når du kommer med sånne usakligheter og dritt når jeg prøver å selge en ting er jævlig dårlig gjort! Men isåfall så kan vel du skaffe meg 5 sett for 5 laken da?

Du skal få det for 1800,- da får du med trekkene forran/bak + puter til nakkestøtten.

Vet ikke hva han fyren dere snakker om på Svinesund tar for dem, men da vet jeg ihvertfall at han har greie priser til neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager.. har bare sett de trekkene et sted! å det var på volvo butikken i svinesund.. å kansje det var restutsalg ellerno? men det var vertfall prisen i fjord høst! jeg har selv R-Trekkene å da sa tidligere eier at han ga 1500 for i sverige til meg..

så grunnen til at jeg sa dette var pga jeg synes det blir for gærnt å tjene penger på brukte setetrekk! men anngående prisen som sagt så har jeg bare sett de et sted å til den prisen!

Vegard

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis de trekkene er så billig så beholder jeg dem heller selv. Har dem heller i bruks bilen.. Trodde faktisk de her kostet litt jeg men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FriX-244TiC, Veit ikke om du ikke fikk det med deg, men sist det var prat om han der du hadde handlet av i svinesund så var det noen her på forumet som ringte han svensken. Det viste seg at det trekket han hadde solgt så billig var ett eksemplar som ikke var blitt hentet.. Volvo lager r-sport trekk kunn på bestilling nå.. så det er vel ikke sikkert at de er så veldig mye billigere i sverige...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider