supersverd Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg har en 740 gle 88 modell med M-46 girkasse (Firetrinns manuel med OD) Den siste uka har det vært vanskelig å få giret den opp i 5. (overdrivegiret). Når jeg trykker inn knappen for 5. giret hender det ofte at dem ikke kommer. Men det kan ta eks 15 sekunder før den slår inn. Den faller ikke ut når den først er koblet inn, og går altid tilbake igjen uten problemer. Andre ganger kan det fungere helt problemfritt. Noen som har vært borti noe lignende før? Tenkte kanskje det kunne være releet..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdank Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg hadde omtrent samme symptomer. Da var det dårlig jording på solenoiden til OD´en. Du bør vel også sjekke oljenivå i kassa. Siter Volvo 745 TIC Chevrolet Corvette 1973 Kawasaki 750 H2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 oljesilen kan være tett Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg