Alexander86 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Vurderer og skaffe meg en ATV på den vil jeg ha skilter noen som kan reglene rundt dette? 50cc-1000cc kan alt få skilter? man kan jo kjøre de med vanlig b-lappen så dette vil være et ypperlig alternativ til bilen nå og da=) :thanks Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Det er ikke alt som kan registrerest, og mange av de som kan må kjøres på traktorlappen mener jeg på. Men det bruker som oftest å være opplyst om man kan registrere dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calenzo Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 trodde det nesten ikke var noen som ble regga som traktor lenger. å de som blir regga blir registrert som mc men lovlig å kjøre på billappen. men jeg skal ikke si noe sikkert. vet ikke helt sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg ringte til en lokal forhandler da jeg lurte på det samme for en måned siden, og ble fortalt at de hadde noen typer som kunne registreres og kjøres med Klasse B, men de fleste ble alikevel registrert som Traktor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GranTurismo1 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hei, det er en del ATV'er som kan regges på hvite skilt(svarte også forøvrig). Quad også. Hva skal du bruke den til, morro-leketøy, fremkomstmiddel, gård, skog...? Ser du bor i Bærum, du kan stikke innom Norsk Tilhengersenter og ta en kikk, hvor jeg jobber med det tekniske på Polaris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 er vel ikke mulig å registrere atv som traktor lenger? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hei, det er en del ATV'er som kan regges på hvite skilt(svarte også forøvrig). Quad også. Hva skal du bruke den til, morro-leketøy, fremkomstmiddel, gård, skog...? Ser du bor i Bærum, du kan stikke innom Norsk Tilhengersenter og ta en kikk, hvor jeg jobber med det tekniske på Polaris. Egentlig som et framkostmiddel bare til og fra sandvika var tanken. trenger ikke noe dyre greier! ja, kanskje jeg stikker innom dere og titter litt! Fakta om ATV på hvite skilt Maksimal effekt 15 kw/21 hk Maksimal hastighet 85 km/t Avgifter som motorsykkel (effekt/kubikk) Kan kjøres på vanlig bilsertifikat (klasse B) Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg