2.0iOpel Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Har problemer med at kjølevifta ikke slår inn ved høy temp på bilen. Jeg har sjekka vifta og satt strøm på den, den virker, men får ikke strøm ellers... Noen som kjenner til om hvike rele som styrer dette, med tanke på giveren i bunn av radiator? Andre meninger om feilsøking? Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Har problemer med at kjølevifta ikke slår inn ved høy temp på bilen. Jeg har sjekka vifta og satt strøm på den, den virker, men får ikke strøm ellers...Noen som kjenner til om hvike rele som styrer dette, med tanke på giveren i bunn av radiator? Andre meninger om feilsøking? Jeg har akkurat det samme problemet som deg. Når bilen står stillestående øker temperaturen mye. Liker ikke dette. Men jeg heller vet ikke hva som er feilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 ja den ble ekstra varm på tomgang i 20 grader ute, forståelig nok da den da ikke får noen form for kjøling annet enn vannpumpe gjennom radiator.. jeg har Bestilt nytt rele, se om det hjelper. Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 kan vara termostat Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 kan vara termostat jo, men vifta burde jo starte uansett... Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Bytta rele til vifta og det fungerer som det skal, vifta starter nå ved ca 95 grader. Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Bytta rele til vifta og det fungerer som det skal, vifta starter nå ved ca 95 grader. Hvor sitter releet som du skiftet? På min bil er det to vifter. En som sitter bak radiatoren og en som sitter forran radiatoren. Virket dette releet inn på begge viftene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 relet sitter i boksen fremfor batteri, rele numer 3, et svart rele nærest selve vifta (sitter to svarte rele i den boksen). Såvidt jeg vet virker dette kun på vifta på baksiden (nærmest motoren), da den fremme er til AC-radiator. Jeg bestilte på http://www.opel-deler.no det kom i posten etter 2-3 dager, helt knall. Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 relet sitter i boksen fremfor batteri, rele numer 3, et svart rele nærest selve vifta (sitter to svarte rele i den boksen).Såvidt jeg vet virker dette kun på vifta på baksiden (nærmest motoren), da den fremme er til AC-radiator. Jeg bestilte på http://www.opel-deler.no det kom i posten etter 2-3 dager, helt knall. Ok. Takker..På bilen min er det ikke AC. Likevel sitter det en vifte forran radiatoren. En såkalt trykkende vifte... Skal ta en titt på dette releet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg