245-tic Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 når det er to nippler på wastegaten, hvordan skal det kobles da? har satt slangen fra kompressorhuset på den fremste nippelen, men da får jeg ikke mer enn 0,6 bar i trykk.. hjelper ikke å justere staget. er intern wastegate det er snakk om. noen som vet?? på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Litt kjekt om du sier hvor du har satt den andre nippelen! :) Hvilken WG-klokke er det og hvilken turbo? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245-tic Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 den andra står bare åpen.. den bakerste. er en t3/4 turbo. er todelt wastegate-klokke på en måte, to nippler etter hverandre. kansje det skal en justeringsventil på den andre nippelen? men det er jo justerbart stag. til å begynne med hadde jeg slangen fra kompressorhuset på den innerste nippelen, men da fikk jeg så mye trykk jeg ville og fikk ikke justert ned..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 du skal bruke uttaket som er nermest staget på wastegaten, den andre skal være "plombert" kalles jo for dualport dem der, men det trengs bare og bruke 1 av dem. når det gjelder ladetrykk så er det jo et vist grunntrykk på fjæra i wastegate klokka fra før og :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245-tic Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.