turbo102 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Har en Audi a6 avant 2,5 sm e borra opp til 4,5. Har vært mye plaga me kondens nu dt hær året i hele vinter å nu mot vårn. Hiv bare isopropanal i tanken så funke dt igjenn. men har vært plaga vældig mye med det nu ? kan dt være på tide å skifte diselfilter kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Har en Audi a6 avant 2,5 sm e borra opp til 4,5. Er det forrige eier som har slått i deg den plata? Hvis det er så har jeg ei bru å selge deg, sentralt plassert og med gode muligheter for bom inntekter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 er den borra opp til 4,5L så er det faen ikke at mye i mellom sylinderan:P der er nok veggen rimelig tynn:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo102 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Den e oppborra, og ja dt e ikke mye mellom væggan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 trur nok han jugde på seg litt der, med så mye borring står nesten stempla utafor blokka haha Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Den e oppborra, og ja dt e ikke mye mellom væggan! Hør her, for å borre opp en Audi 2,5L V6 til 4,5L må du øke borringa med 17-18mm, dvs at om det i det hele tatt skulle være mulig måtte motoren orginalt hatt nærmere 3 cm gods mellom sylindrene, sylinderveggene ellers måtte også vært minimum 15 mm tykke (da ville det vært igjen ca 6mm etter borringa) Om du har en 5 sylindra motor vil tallene bli enda værre. De fleste bilprodusenter anbefaler ikke borring med mer enn 1mm over standard, og absolutt max er vanligvis ca 2-2,5mm og krever da spesial lagede stempler, gevinsten er dog skjelden mer enn optill et par hundre ccm og motoren er skjelden særlig holdbar etter noe slikt. Så om du skal juge på deg motor, vil jeg nok anbefale deg å finne på noe som er litt sannsynlig :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 tror jeg ville fillerista han forrige eigeren som har fortalt deg dette.. :deng navn og telefonnr?:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.