stian_seim Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Noen som gleder seg til PGR2? Hvilke forbedringer er det å regne med? Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Gleder meg veldig! Er visst ikke så mye bedre grafikk, men det er en del flere byer (10?) , biler (100?) og 200 radiolåter. Skal visstnok være et veldig bra spill. Jeg liker eneren veldig godt! Husker ikke helt tallene, derfor har jeg satt dem med ? etter. Når man velger bil kan man gå rundt inni en stor bilbutikk og kikke på bilene samt prøvekjøre dem på en egen bane. Høres fett ut. Kudos poengene er også oppgradert. Hvis du crasher i slutten av en sving så mister du ikke alle poengene, men bare de aller siste. Hvis du har spillt eneren så skjønner du sikkert hva jeg mener. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Andy156 Gleder meg veldig! Er visst ikke så mye bedre grafikk, men det er en del flere byer (10?) , biler (100?) og 200 radiolåter. Skal visstnok være et veldig bra spill. Jeg liker eneren veldig godt! Husker ikke helt tallene, derfor har jeg satt dem med ? etter. Når man velger bil kan man gå rundt inni en stor bilbutikk og kikke på bilene samt prøvekjøre dem på en egen bane. Høres fett ut. Kudos poengene er også oppgradert. Hvis du crasher i slutten av en sving så mister du ikke alle poengene, men bare de aller siste. Hvis du har spillt eneren så skjønner du sikkert hva jeg mener. Jeg skjønner akkurat hva du mener! Det bilbutikk greiene hørtes bare helt sjeeeft ut :) Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Når er det det kommer ut? til pc? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Tror ikke det kommer til PC! men hva vet jeg. Kjøp deg xbox, det er genialt :) Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 1eren var vel egentlig grunnen til at jeg ikke gikk i NOEN julebesøk den julen ja :D Vannvittig morsomt! Jeg MÅ ha! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Dette er nok et "only on xbox" spill. Gleder meg veldig! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 For en review av spillet: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=14514 Ser ikke så halv gærn't ut :)) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Jeg fikk det i dag! Det er genialt! Løp og kjøp enkelt og greit! Hvis du likte eneren så er det ingenting å lure på! Toeren er flere hakk bedre. Jeg er svett enda, må roe meg ned litt nå før jeg går og legger meg. :D Bare synd ikke alle bilene og banene er "åpne". Men de fleste bilene kan prøvekjøres på en spesiell test bane da. Må bare få åpnet så jeg kan få testet Ferrari Enzo på Nordschleife. ;) Også morro å registrere at Stockholm er med. Kjøre Supra i Stockholm sentrum... haha For oss med hjemmekino er det fett å se at spillet kan stilles til ekte 16:9 og har lyd i Dolby Digital 5.1 med lyd spillt inn fra de ekte bilene med flere mikrofoner for den rette stemningen. Også er det anderledes lyd på bumpercam og sånn hvor du ser bilen foran deg (det ville det jo også vært i RL). Masse kuule biler å kjøre i hvertfall. Genial kjørefølelse! ok.. rolig nå.. slapp av.. snart sove.. ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Har det kommet i butikken enda? har venta på detta spillet lenge.. kjøper dere official xbox magazine bladet får man demo av spillet.. mannlig rått spill.. sitter å øver på å dra gromme breisladder :D Kunne gått å lage fet driftefilm fra det spillet der :D Enda enda bedre om man har xbox live.. noen her inne som har det som kunne tenke seg litt drifteracing?? :D:D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Kommer visst 28.11. Lurer på hvor jeg fikk det fra da. ;) Kan forhåndsbestilles her: playx.no Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Flere enn meg som spiller dette nå eller? Hadde vært morro å spillt mot noen. Jeg spiller online via http://www.xboxlink.co.uk Fungerer veldig greit! Her er min id i hvertfall: http://www.xboxlink.co.uk/addme.php?username=Andy156 Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Hehe.. skal kjøpe meg xbox igjen pga Pgr2.. :) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Nå har jeg PGR2 jeg også :D Jævlig gøy!!! Får man noen bane der man virkelig kan teste bilene? Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Finnes det koder til spillet, sånn at jeg kan spille med alle bilene og banene i multiplayer? Går det an å slå av auto reverse, sånn som på pgr1? Er det mulig å lage en selvjustert kamera, som på 1'ern? Er det bare hos meg? eller får ikke dere sett replay, når dere spiller split screen? Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg