Gå til innhold

Innbruddsforsøk /v liertoppen kjøpesenter.

Ranger emnet

Ole_3400

Anbefalte innlegg

Rett før halv fire i dag gikk jeg ut til bilen min ved liertoppen og ser en kar med typisk polakksveis, 5 mm allround, sitter i førersete på bilen min. Skriker høyt, hva faen er det du trur du gjør?! å løper mot bilen. Gjøken blir tydelig sjokka å blir stående ved siden av bilen min. Da ser jeg gpsen, mobben og fronten på cd spilleren er borte. Skriker til han hvor faen han har gjort av det, så ser jeg gpsen og cd spillerfronten ligge på gulvet. så sier han på gebrokken engelsk, "here" og gir meg tlf min. Blir såpass forfjamset over hele situasjonen at jeg ikke gjør noe mer emd de, og lar de kjøre. Fikk tatt reg. nr deres og ringte politiet, de leter etter de as we speak.

Så, ser noen en polsk/litauisk registrert grønn ford scorpio av nyere type, med reg nr DDC 447, vennligst ta kontakt med meg!

Faens idioter som ikke kan la andres ting være i fred!:puke: angry2

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike. kast dæm på bålet!!!

Klare ikke å la vær, de må bort å stjel.

Sku ønska dæm har hatt halsbåndpå seg når de kom inn til Norge, og med en gang de har gjort noe galt, pofff så er hode av:)

Trur det har vært mange hodeløse mennesker da ja..

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykeste skjedde akkurat. Møtte samme bilen på vei ned gamle lierbakkene. Var mye trafikk, så fikk ikke snudd fort nok til å følge etter. ringte snuten med engang, de var på vei opp nå :)

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt i fra til en kompis som jobber på torshov Liertoppen nå, og han videreformidla beskjeden til securitas, som igjen skulle ta seg en runde å sjekke på parkeringsplassen nå :) For de som ikke vet det, Lierbakkene er på vei opp mot Liertoppen. Godt mulig de er så dumme at de prøver samme stedet dagen etterpå.

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kammerat av noen venner av meg hadde innbrudd i bilen sin. Ringte politiet som kom og gjorde undersøkelser. Plutselig så spør de han om han bærer våpen. nei det gjorde han ikke. For da hadde de som gjorde innbrudd i bilen hans mista en pistol i bilen når dem gjorde innbrudd.

Så vær litt forsiktig med å ta ting i egne hender.

Det med å utstyre seg med lommekniv er ihvertfall dumt.

Har du forresten et mobilnummer som man kan nå deg på om man skulle møte på dem? Er mye på veien i forbindelse med jobben, og du skal ikke se bortifra at bilen dems plutselig dukker opp på jobben.

Har du noen flere beskrivelser av bilen? lys eller mørkt farge, klistremerker? unødvendig stor potte? store/små felger? osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt bak Technicas bilforetning. Har flere ganger sett en mørk grønn Scorpio der. Bor mange fra østeuropa der.

Adressen er:

Ringeriksveien 32

3400 Lier

Har tenkt tanken selv. Kjører forbi der hver morgen når jeg drar på jobb, skal dra innom en gang når jeg kjører en annen bil og se.

En kammerat av noen venner av meg hadde innbrudd i bilen sin. Ringte politiet som kom og gjorde undersøkelser. Plutselig så spør de han om han bærer våpen. nei det gjorde han ikke. For da hadde de som gjorde innbrudd i bilen hans mista en pistol i bilen når dem gjorde innbrudd.

Så vær litt forsiktig med å ta ting i egne hender.

Det med å utstyre seg med lommekniv er ihvertfall dumt.

Har du forresten et mobilnummer som man kan nå deg på om man skulle møte på dem? Er mye på veien i forbindelse med jobben, og du skal ikke se bortifra at bilen dems plutselig dukker opp på jobben.

Har du noen flere beskrivelser av bilen? lys eller mørkt farge, klistremerker? unødvendig stor potte? store/små felger? osv osv..

Så alt for sant. Turte ikke gjøre noe mer enn å ta tak i skjorta på han ene, når jeg så det var flerei bilen. veit faen aldri hva de har i bilen.

99 20 52 21 , det er det gyldne nr :)

Nja, ikke så mye som gjorde at den skilte seg ut, såvidt jeg la merke til. Ikke annet enn veldig mørkt sota bakruter. godt mulig det var mer, men det skjedde så fort så fikk ikke med meg mer.

Fy faen at d er mulig å værra så frekk! Skulle vært skutt hele gjengen

Ja, ved ett tidspunkt når politiet gjør så lite for å ta de, da begynner folk å ta saken i egne hender... Da kan det bli stygt.

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg var på jobb og skulle hjem på kvelden, gikk ut til bilen sin, en Thaoe, og der satt det jaggu to østeuropeere og skrudde av kufangeren hans, så han tok løpefart og sparka han størte av dem i ansiktet med værnersko. Fikk beskjed om å slappe av. Svarer "Jeg tar det faen ikke rolig" så stod han og så på at dem skrudde på igjen kufangeren og dro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, konge. Snakker om det; faren til en kamerat kjente en som hadde vært ute for omtrent samme greia. Bortsett fra at her hadde polakken vært så full at han sovna med hele ledningsnettet ute i fanget :D Haha. Uansett, fyren tar tak i takstativet ( Dette var en Hiace ) og slenger seg inn med beina først og tupper til fyren. han tjuvkobla ikke den bilen igjen :)

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det desverre min tur. Iløpet av natt til i dag, mellom 23 i går kveld (søndag 25.05) og i dag 08:00 (mandag 26.05) så har noen vært å gjort innbrudd i jobbilen min omtrent en km fra liergrensa.

De har først prøvd seg på låsen uten å få opp den, så har de knust ruta og tatt seg inn i bilen. Inni bilen har de forsynt seg med det aller meste.

Oppdragsmatte, lommebøker, dirkesett, startbooster, fjernkontroll til bilen, bankterminal, hylle som står på dashbordet, internradio, cd-spiller, regnjakke, verktøy, mobilholder, mobillader, handsfree, handsfree lader osv. Verdien alene på det dem har stjelt strekker seg mest sannsynlig til over 100 000 kroner, så kommer skader på dørlåsen, døra, knust ruter og skader inni bilen i tillegg..

Om noen hører noe, eller får tilbud om å kjøpe noe e.l så gi meg beskjed.

Så hele dagen i dag har gått med på å være på politistasjonen for å anmelde dette og ellers prøvd å fått rydda litt i bilen for å få oversikt å få fjerna glasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider