CaliberSXT Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Legger ut noen bilder jeg lovet for lenge siden... Det har skjedd litt med Caliberen siden jeg kjøpte den... Kicker oppgradering av stereo dvs. Høytalere og forsterker. 30mm senkesett fra H&R, LED baklykter 20" felger med 255-30 dekk. Shippet fra 140 hk til 170. Mere krom osv osv. Er fortsatt en lykkelig eier, bilen fungerer perfekt og etter ett og ett halvt år har det enda ikke dukket opp så godt som ei feilmelding på den. Merkelig ikke flere vurderer disse.. Mye bil for pengene. Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 [/img] Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Ellers kan jeg anbefalle dodge Caliber på det varmeste på alle plan... Ps: er ikke bilselger altså:worshipnissan Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 LED lysene er kjøpt på e-bay for 199 dollar og var meget enkle og montere. Er av god kvalitet også, ikke som mange andre lykter som dugger. Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Noen flere Caliber eiere her inne da??:usa: Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 :soldiersf Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Har montert ekstra fjernlys.... Ikke ofte jeg kjøper ting på Biltema, men opphenget til lysene var en smart løsning, er en plate med to "ører" som man skrur fast bak skiltet. Slipper da og borre hull på toppen av fangeren... Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Ting som har blitt gjort med Calibern: Ditech behandling 20" sommerfelger på 255-30-20 dekk krom lister på siden, krommede speil. Dørterskellister i rustfritt stainles steel. LED baklykter understellsbehandlet Oppgradert stereo fra Kicker (orginalt ekstrautstyr på SRT utgave. SRT bakspoiler Ekstra isolering av gulv. 35mm senkesett fra H&R swaybars bak Chippet motoren fra 140 hk. til 170 og 390 newton ++++++++++++++++++++ og mere kommer. Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 GRAB LIFE! Drive a Dodge;)) Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Dodge Caliber koster fra og med 238900.- i utgaven 1,8 bensin:volvsmile Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin K Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 (endret) Har vel kjøpt meg en slik, har pyntet litt allerede selv. Startech interiør også over der hver du ser viserne http://a.imagehost.org/0955/23_5.jpg denne også pluss det du ser på døren foran likt på alle dørene Og Vmaxx skinn pose til girskapen og Startech Girspak. Rød lakkerte kalipere med Dodge i hvit skrift på de foran. Venter denne uka på og få på dette. og dette Samt jeg har Kenwood Cd spiller MED DAB/DAB+ CD/FM AUX OG USB. Byttet alle høyttalere med Rockford Fosgate Punch. pluss jeg satt inn eget custom bygget selv K&N filter og Stab stag fra Modern Performance. Dension iPhone docking integrert med radioen og kabler helt skjult. Spotify i bilen. Og nye baklys samt Chrome billet grill oppe og nede. Endret September 1, 2011 av Martin K Siter Dodge Caliber 2.0 CRD Stealth Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg