Recaro Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Oki, sånn er saken, vi har en russebil som var avskiltet når vi kjøpte den, vi skaffa skiltene, fixa forsikring og omregistering.. så fikk vi beskjed om at årsavgiften skulle komme seinere.. først nå kommer regningen på årsavgiften på 3090 kroner, men vi har levert skiltene i går, så må vi teknisk sett betale årsavgift da? det værste som kan skje er jo at de kan ta skiltene som vi ikke har? :P eller? Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Jeg hadde vertfall ikke betalt :P Men tviler litt på det, eneste er vel kanskje at neste eier må på visning, noe russebiler må uansett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 vi hadde ikke vår på visning.. :P men ser jo egentlig ikke noen grunn til å betale årsavgift da denne bilen sannsynlig vis ikke skal kjøres med mer i år.. betale 3090 kroner for 20 dager er jo litt drøyt.. :/ Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 gi en god faen. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Men hva er det verste som kan skje? somregel så er det vel bare at skiltene klippes? Russebilen står på sjåføren og er litt uheldig om han får noe pes for noe han ikke kan noe for... :/ Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Blir vel heftelse på bilen ? evt tror jeg kanskje dere kan betale halv årsavgift? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Blir trukket fra lønn/trygd til den som eier bilen, går til innkrevingssentralen, pluss avskiltingsbegjæring :) Skjedde med meg i fjor. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Blir trukket fra lønn/trygd til den som eier bilen, går til innkrevingssentralen, pluss avskiltingsbegjæring :) Skjedde med meg i fjor. Hvordan skal de ta skiltene når dem har levert inn skiltene? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Dere får tilsendt ny årsavgift på halve beløpet siden bilen kun er brukt før 1. Juli. Denne må dere betale. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Dere får tilsendt ny årsavgift på halve beløpet siden bilen kun er brukt før 1. Juli. Denne må dere betale. tipper dere må betale hele beløpet for så å søke om å få igjen halve beløpet.skal jo ikke være enkelt i norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Blir trukket fra lønn/trygd til den som eier bilen, går til innkrevingssentralen, pluss avskiltingsbegjæring :) Skjedde med meg i fjor. hvor lang tid tok det før de trakk beløpet fra deg? eller betalte du når purringa kom=? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Gå en tur på vegvesenet og spør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 hvor lang tid tok det før de trakk beløpet fra deg?eller betalte du når purringa kom=? Betalte ikke noe purring.. Tok vel et godt halvår og velså det når de trakk det.. Fikk først giro fra innkrevingssentralen da.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Dere får tilsendt ny årsavgift på halve beløpet siden bilen kun er brukt før 1. Juli. Denne må dere betale. Dette gjelder berre dersom kjøretøyet blir sendt på huggern. Du må betale heile årsavgifta, for så å få tilbake halve. Det blir ein heftelse på bilen, som må betalast før den blir påskiltet igjen, uansett om du venter til neste år... Dette var informasjonen eg fekk frå vegvesenet for 3 år sia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Dette gjelder berre dersom kjøretøyet blir sendt på huggern. Du må betale heile årsavgifta, for så å få tilbake halve. Det blir ein heftelse på bilen, som må betalast før den blir påskiltet igjen, uansett om du venter til neste år... Dette var informasjonen eg fekk frå vegvesenet for 3 år sia. Er du sikker på dette? Jeg hugget en bil som har gått på veien i begynnelsen av april. (ja jeg veit jeg skulle gjort det to uker før) Jeg har ikke betalt årsavgifta på den bilen bevisst, for jeg håpet de skulle sende purring på halv årsavgift. Nå har jeg akkurat fått purringen pålydende full årsavgift. Jeg tror man må betale hele og så få igjen halvparten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg