illusion Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Skal senke A4en min snarest. har settet klart. Er en del folk som mener det er veldig vansklig på A4. Stemmer dette? eller er det noe du fikser lett selv? evt noe spesielt jeg bør vite om før jeg begynner? Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Er iallefall en del knot og styr om du har AC Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg har gjort dette på min A4, uten AC. Jeg har minimale mekaniske kunnskaper. Jeg synes det gikk greit, foran er det 2 muttere som må fjernes oppe, og en bolt som må fjernes nede. Det samme gjelder bak. Med riktig verktøy går det smertefritt:) Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by illusion Skal senke A4en min snarest. har settet klart. Er en del folk som mener det er veldig vansklig på A4. Stemmer dette? eller er det noe du fikser lett selv? evt noe spesielt jeg bør vite om før jeg begynner? Justere spissing/camber? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Har en fet side hjemme hvor alt står beskrevet etter punkt og prikke. men er på jobb nå, men skal legge ut linkrn imra om jg finner den da....:rolleyes: Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 http://www.audiworld.com/tech/wheel28.shtml SJEKK HER DU!! LYKKE TIL Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Takker alle som har svart.. :) Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by spewster Er iallefall en del knot og styr om du har AC Jeg har senket min, og den har AC... men AC'n min har ingenting med fjærbeina å gjøre på min bil. Er det noe jeg har oversett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilmh Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Det er veldig enkelt å skifte fjærene på en Audi A4. Hvorfor noen i det hele tatt har nevnt noe om AC vet jeg ikke........for det har ingen ting med saken å gjøre. Foran: Fjern proppene under panseret, i fjærbeinstårnet. Demont 2 stk M8 muttere på hver side. 13mm hode. Nede er det bare en M12 bolt med 18mm hode. Ta ut denne bolten. Det kan hende du må vri litt nederst på fjærbeinet for å få den vekk i fra den undre fremre bærearmen. Uansett, ikke prøv å følge den prosedyren på en tidligere post her, for det innebærer at du m¨å demontere en bolt som mildt sagt bruker å sitte fast noe helt for jævelig. Bak: Veldig grei skruing, ikke noe spes å tenke på der.... Cambervinkelen får du ikke justert på Audi A4. Kun spissingen. Så lykke til Siter 83 Golf 2.0 GTi,86 Golf GTi 16v,98 Suzuki GSXR 600,92 Subaru Legacy Turbo, 02 Kawasaki ZX9R Ninja,00 Bora stv 1,9 TDI 4 motion, 83 Audi 80 Quattro Prosjekt,01 Polo GTi 16V, 86 Golf Gti 16v, Saab 9-5 Turbo,KTM LC4 640 Supermotard. doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Det eneste AC'n har med dette å gjøre er at rørene til AC'n går over der boltene sitter i toppen... men det er IKKE vaskelig å løsne boltene likevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg