MrJørgensen Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 jaja biltema hadde jo selvfølgelig ikke sprøta inne, haha er jo typisk! Men han skulle få den inn igjen om noen dager, "trudde" han!:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 kom til å tenke på en ting til.. hva slags trykk skal jeg ha på sprøyta? må vel justeres litt med tanke på sprøytebilde og sånn, men hvor mye trykk pleier man å bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 rundt 2 bar er vel normalt, men kommer an på mye rart. jeg justerer trykket opp hvis jeg vet fargen er for lys og ned hvis den er for mørk. sjekk trykket med manometer ved sprøyta, om d sjekker før slange så kan du godt legge på en halvkilo trykk.. ca.. :P du lærer mye med å prøve deg frem.. finn deg noen gamle panser og prøv på.. :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Da har jeg kjøpt sprøyte, så setter vel i gang så fort skolen slutter ;) Men har kjøpt vannavskiller og er litt usikker på hvor jeg skal plassere denne? rett før lakksprøyta eller nærme kompressoren? Og noen som veit ca hvor mye lakk som går med? ska lakke en forskjerm, frontfanger, bakrute og en 4-5 rustflekker. Men er jo ikke sikkert jeg tar alt på en gang, kommer litt ann på når jeg får tak i fanger, så hvor lenge holder slik lakk seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg