Enmas Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Ekstremt dårlig slått straffe av Anelka også da. Synes synd på Terry! Men samtidig så var det litt dårlig av han også.. :( Dårlig! Du kunne jo prøvd å gjøre noe slikt selv. Faktumet er at noen MÅ bomme for at ett av lagene skal vinne kampen. I denne kampen var det ronaldo, terry og anelka. Desverre trakk chelsea det korteste strået. Og vinne på straffekonkuranse er som lotto, bingo, stein pappir saks. Tilfeldigheter. En uverdig måte å vinne CL på. Men desverre ble det slik. Spennende var det iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Det er vel ikke akkurat tilfeldig heller, da. Er spilleren flink nok kan han vel plassere ballen(med nok fart) så langt unna keeper (hjørnene) at han ikke rekker å ta ballen. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Såpa88 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Straffekonk e da LANGT ifra lotto.. herligste dagen i mitt liv =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Straffekonk e da LANGT ifra lotto.. herligste dagen i mitt liv =D da har du ikke vært mye heldig^^;D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Jævla ManU ... De har KONSTANT flaks, måtte en regnvåt bane til for at de skulle vinne. Men en god trøst i alt at Ronaldo misset.. Go GOONERS........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Dårlig! Du kunne jo prøvd å gjøre noe slikt selv. Faktumet er at noen MÅ bomme for at ett av lagene skal vinne kampen. I denne kampen var det ronaldo, terry og anelka. Desverre trakk chelsea det korteste strået. Og vinne på straffekonkuranse er som lotto, bingo, stein pappir saks. Tilfeldigheter. En uverdig måte å vinne CL på. Men desverre ble det slik. Spennende var det iallefall... Betal meg 50 mill i året så skal jeg nok klare å score en straffe på Van Der Sar ja! ;) De gjør dette hver dag. 24/7. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg