MrControl Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Noen som vet om det går ann å få tak i ett kit som gjør at når du treffer turtallsperra så kommer det flamme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 erre mulig???? mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by mortens erre mulig???? mvh morten Er jo mange biler som dette skjer på orginalt da.. Holder gassen i bånn -> turtall sperre-> fortsett å holde gassen->turtallet synker litt før det stiger igjen = masse smelling i potta pga uforbrennt bensin.. Ikke veldig helsebringene for motoren men..... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Joa vet det, men visste ikke om det fantes ett kit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by MrControl Joa vet det, men visste ikke om det fantes ett kit Mekk ei dyse og en tennplugg i potta... trenger ikke no kit for å gjøre det.. DA blir det flammer da.. Jeg vet det går an å få kjøpt lignende "flame" kit Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Lethal Er jo mange biler som dette skjer på orginalt da.. Holder gassen i bånn -> turtall sperre-> fortsett å holde gassen->turtallet synker litt før det stiger igjen = masse smelling i potta pga uforbrennt bensin.. Ikke veldig helsebringene for motoren men..... joa, jeg fullt klar over at det går an å få flammer når en slipper gassen.....men det jeg lurte på om det var mulig å ville ha det som "ekstra utstyr" som kjent er denne flammen en bieffekt av for mye bensin og en helvetes varm eksos.... Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by mortens joa, jeg fullt klar over at det går an å få flammer når en slipper gassen.....men det jeg lurte på om det var mulig å ville ha det som "ekstra utstyr" som kjent er denne flammen en bieffekt av for mye bensin og en helvetes varm eksos.... Det går an å få kjøpt flame kits, vet ikke hvor men vet det går an å få tak i... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 er ikke flame kit det er snakk om. Det er ikke mulighet til å stille ecu'n så den spytter bensin men kutter tenninga på turtallsperra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Kjøp Flame Thrower kit :D Send PM om du trenger. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 bilen min gjør det, men det var etter litt staging av katten, litt chip tunning++ da smeller slik at jeg må bytte ekos potte nå, på kanten til å bli litt for mye, men flammen som kommer er helt konge:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 alex m3!! slutt med rå kjøringen, særlig forbi busser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 topstyling.no har flamerkits. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Hvor mange ganger må jeg si det.. jeg er ikke interessert i noe sånt kit. jeg lurte på om det går ann å stille på ecu'n.. forresten noen som vet om turtallsperra kutter på tenning eller bensin når den slår inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Lethal Er jo mange biler som dette skjer på orginalt da.. Holder gassen i bånn -> turtall sperre-> fortsett å holde gassen->turtallet synker litt før det stiger igjen = masse smelling i potta pga uforbrennt bensin.. Ikke veldig helsebringene for motoren men..... Hva mente du nå? Hvis jeg holder gassen inne til den treffer sperren så slipper jeg litt opp for å så gi gass??? Funker dette på vanlige biler altså? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Italiano power Hva mente du nå? Hvis jeg holder gassen inne til den treffer sperren så slipper jeg litt opp for å så gi gass??? Funker dette på vanlige biler altså? Hvis du bare holder gassen i bånn, så vil det automatisk kutte når den treffer sperra.. Du fortsetter å holde den i bunn, og når den har falt litt på turtalll, vil den øke igjen... Når dette skjer mange ganger etter hverandre, havner det masse uforbrent bensin i eksosen som gjør at det smeller... Sikkert ikke alle biler det funker på, men vet at det funker på en del... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg