Knudsen81 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hei, Mangler hattehylle til bilen min.. Noen som vet om hvor jeg får tak i ?? Og evt om det er samme som står i 1'er med tak/golf 2 passer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 heisann, jeg har en 1'er cab, denne er det ialfall ikke samme hattehylle i som i golf 2. hattehylla i caben min er skrudd fast, så her er det egentlig bare å lage seg ei ny hattehylle av spon eller noe tenker jeg :) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Hatthylla i caben min er ikke skrudd.. Bare ligger oppå hullet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudsen81 Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Er ikke skrudd på min heller.. ser ut som hylla bare er lagt rett på noen spor på utbyggerne rundt.. Får lage en selv ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 lol... dumme meg, den er bare klipset jah :p var slike klipser som så ut som skruer :p my foult. fant ut dette da jeg monterte anlegget i natt :D Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg