Fartstripa Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Kjøpte på senvinteren en bv202. Kontrakt ble skrevet, og forrige eieren skulle sende del 2 av vognkort når han hadde motatt pengene. Dette står også i kontrakta.. han skulle ha 27 000 for den, men vi bøy han 20 000 mot at vi tok med vogna der og da.. Vel pengene fikk han, men vi har ikke fått papirer.. Så jeg ringte han og purret.. joda, han skulle ordne det. Ikke noe skjer. Jeg purrer igjen, og han lurte da på om jeg hadde fått to eksemplarer av kontrakta. Han hadde nemlig ikke adressen min. PISS.. Så endelig kom det papirer.. vanlig gammeldags salgsmelding.. Jeg ringte han opp igjen og ga han inn om at dette ikke var godt nok. Han har da rotet bort del to... det skulle han da ordne, og ringe meg.. Han har aldri ringt, og han tar ikke tlf når jeg ringer.. han har ingen nr som er registrert på han, kun fast telefon som er reg på kona hans.. noe lure tips? Ta med meg ppk'en min og besøke han kanskje? Noen som har opplevd noe lignende? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 er bare å k0ntakte BT , å prøve å få tak på gamle eier igjen å få han til å melde tap av v0gn k0rt så er d fixa ;) er ikke n0e pes Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 gamle type salgsmelding er vel go nok har aldri hatt problemer med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ikke godkjent så lenge bilen har fått utstedt todelt vognkort.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pyrre Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Min erfaring er at dem spør etter kopi av førerkort til den tidligere eieren. Dem gjorde det da han ikke kunne levere del to til min bil. Dem fikk kopi av førerkortet hans og alt var i orden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg