Lille Ole Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hei! Jeg har begynnt å pusse opp noen gamle felger med bred kant. Jeg skal høyglanspolere kanten. Startet med å fjerne klarlakken, har så pusset meg opp til 2000 vått. Det jeg lurer på er hvilken polish som egner seg best til polering av alu? Har prøvd med Meguiars sin nxt generation all metal polysh. Fungerte greit, men er det noe som egner seg bedre? Lille Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Du burde kjøpe det settet på clas olsson , ikke noe tull, funker som fy det :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hei! Jeg har begynnt å pusse opp noen gamle felger med bred kant. Jeg skal høyglanspolere kanten. Startet med å fjerne klarlakken, har så pusset meg opp til 2000 vått. Det jeg lurer på er hvilken polish som egner seg best til polering av alu? Har prøvd med Meguiars sin nxt generation all metal polysh. Fungerte greit, men er det noe som egner seg bedre? Lille Ole NXT-polysh'en er er for mild til å brukes rett på 2000-slipt alu. Den er mer en "bling-vedlikeholdspolish" med mye beskyttelse. Den vanlige All Metal Polish'en er adskillig mer effektiv til slike jobber, men denne har mindre beskyttende egenskaper. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Takk for svar! Kan man da bruke nxt polyshen på den vanlige all metal polysh? Blir sikkert lettere å få d blankt med den vanlige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Jepp, det er bare en fordel.... mer reflektiv glans og bedre beskyttelse :) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle-T Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Bilder er veldig populært her i bilpleieavdelingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Har bare et dårlig mobilbilde, men dette er etter 2000 våtslip + all metal polysh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg