Dimmu87 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 hadde plutselig ei dls ca-12 monoblokk og en us blaster black spider 12" liggande i bilen, en kompis so kom med det. han tilbydde meg en bra sub og ei blokk en kompis skulle selge, sa det kosta 6000 nytt og var brukt ett halvt år. når eg ha like mykje peil på bilstereo so bestemora mi sa eg ja, å vips hadde han kjøpt dei for meg uten at eg visste ka merke det var eller nåke. følgte med strøm og jordkabel og sikringa. greia er at eg skulle få det for 4000, men eg såg no at blokka kosta berre 2990,- og suben har eg ikkje engang funne pris på.. ka er dei to egentlig verdt, og om det er nåke å ha er egentlig spørmålet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Den "veiledende" prisen er nok 2990,-, men jeg tviler på det noen gang har blitt solgt en forsterker til den prisen. Som regel går disse et godt under "veiledende" pris (som er blitt satt kunstig høyt med vilje for at man skal kunne gi gode "rabatter", og på den måten få kunden til å tro at han gjør et bedre kjøp enn han egentlig gjør). Men det er sånn det går når man kjøper først og undersøker etterpå... Om det er noe å ha? Tja... du får koble det opp og se hva du selv mener om lyden. Hva jeg eller noen andre mener om det har strengt tatt veldig lite å si, det er tross alt du som skal høre på det :) EDIT: ser at jeg var for kjapp i svingen, jeg trodde forsterkeren også var US Blaster. DLS pleier å være greie saker, så det jeg sa om "veiledende" pris gjelder IKKE forsterkeren :) EDIT 2: glemte å nevne at jeg fant data på bassen på US blasters hjemmeside, og ut fra spesifikasjonene ser det ikke halvgæli ut, bortsett fra Le som mildt sagt er høy... Ser ikke bort fra at "kompisen" din har tjent seg en god slant på salget, men du har ikke gjort noe grovt bomkjøp heller. Selv om du helt sikkert kunne fått bedre saker til samme pris, eller tilsvarende saker til en noe lavere sum. Men som sagt, prøv det og gjør deg opp din egen mening :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 eg ha fortsatt ikkje betalt for greiene, so enten kjøpe eg det eller so får kompisen min det sia det er han so betalte for det. men litt teit å gje de frå seg når eg fyst ha det.. grunnen til at eg ikkje testa er at eg ikkje ha kasse til suben å kablane er heller ikkje lagt opp, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg