Gå til innhold

Ny sivilbil i oslo-området fra og med mandag 24.11

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by suggen

Husk å koble hornet til kjølevifta da, bruk strømtjuver;) Da tuter bilen en sjelden gang de står i kø på sommer'n:D

Haha....genialt. Det er jo noe man kan gjøre på andre enn lovens lange arm. Ser for meg en fortvilet bilist i kø på ring3 med hornet på full guffe og x-antall hissige billister foran seg......:roll:

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører snuten rundt i BMW også nå. Trodde de kjørte rundt i Ford, Peaugot, Volvo, Subaru, Toyota og Nissan jeg...

Uff, det blir jo bare verre og verre å kjenne igjen sivilbilene :(

Disse vet jeg om i Vestfold:

Grønn Peaugot 405, stasjonsvogn (Ble stoppet av denne på E18 ved tønsberg)

Hvit Ford Mondeo, stasjonsvogn

Noen som vet om noen flere i Vestfold og Oslo distriktet? (E18 og E6)

Er det noen spesielle kjennetegn man kan kjenne igjen sivilbilene på, utenom sotede ruter og noen ekstra antenner?

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Alieu

Kjører snuten rundt i BMW også nå. Trodde de kjørte rundt i Ford, Peaugot, Volvo, Subaru, Toyota og Nissan jeg...

Uff, det blir jo bare verre og verre å kjenne igjen sivilbilene :(

For en del år siden hadde UP i Stavanger en BN regga HVIT BMW 520i E-34 (sivil). Stod i alle fall 520 bak på den da. Men ryktene gikk at det var en 535 maskin i den. Den har jeg faktisk sittet baki.;)

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider