Gå til innhold

Ny sivilbil i oslo-området fra og med mandag 24.11

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

Onkel blå farter rundt i mange bmw 5-serier, Nissan primerar.

Men deet var vel ikke noe nyhet. Er da ikke veldig vansklig å se om det er sivil eller ikke. Er jo bare å se etter de typiske lysene, og sota rutene, to mennesker i den, nesten alltid nyvasket, +++++++

men det er et kjennetegn til som er helt avslørende. Og det bør det jo være endel som har lagt merke til, ihvertfall for alle som er litt oppmerksomme. :)

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet om noen flere i Vestfold og Oslo distriktet? (E18 og E6)

Er det noen spesielle kjennetegn man kan kjenne igjen sivilbilene på, utenom sotede ruter og noen ekstra antenner? [/b]

Kjører også en grønn Ford Mondeo mellom Lier og Tønsberg.. Har sånne barne rullegardiner på sidevinduene.. Den har jeg møtt på ofte frem og tilbake fra Oslo..

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har en ny 7-serie som sivil også. Denne har jeg sett til utrykkning 2 ganger, begge ganger ved solli plass, rett ved den amrikanske ambasaden. I tillegg har de et par sivile volvo s-80. Godt de ikke bruker mye penger på bil i allefall...

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Onkel blå farter rundt i mange bmw 5-serier, Nissan primerar.

Men deet var vel ikke noe nyhet. Er da ikke veldig vansklig å se om det er sivil eller ikke. Er jo bare å se etter de typiske lysene, og sota rutene, to mennesker i den, nesten alltid nyvasket, +++++++

men det er et kjennetegn til som er helt avslørende. Og det bør det jo være endel som har lagt merke til, ihvertfall for alle som er litt oppmerksomme. :)

+ 2 antenner + radio inni + skilt i frontruta +++++

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

skilt i frontruta?

Jepp de har et slags ansatt skilt. som henger ved speilet eller i et av hjørnene nede. Er et kort på størrelse med et kredittkort.

Joan Rivers

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skiltet du refererer til er et åpnings kort til politi garsjen + noen bommer rundt i oslo. det ser alltid jeg etter.

Det kortet inneholder informasjon om bil, ansatt osv.Ellers er det

1 mørke grønn primera stv,en svart primera stv,2 sølv 1 svart og en mørke blå s70 (volvo),1 Ford Ecscursion (mulig feil skrevet hehe),et par svarte almera stv . Og noen hauger til . :D

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Braaaaaaavo gutta......nå tar det sikkert veldig lang tid før de fjerner dette skiltet.....angry

Men var dette jeg også siktet til....men vis det er noe onkel blå her nå så blir vel dette fjernet ganske fort.

Kan jo da forørig si at alle de som jobber på politistasjon, og brann, lege og ambulansebiler har dette oxo, så det må ikke være sivil.

Angående de bmw 7 seriene og s 80`ene blir disse mest brukt til å transportere "viktige" mennesker og lite brukt får å ta oss som er litt harde på gass pedalen.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Nei vi får håpe det :D

Er jo bare så sinsykt avslørende

Tror ikke det er noen fare. Politiet er faktisk ikke bare brødhuer. De sjønner nok at folk legger merke til det. Tror ikke de leser hvert eneste ord og tror ikke de bryr seg. Hvorfor skulle de liksom slutte med det? Fordi noen rånere hadde funnet ut deres STORE hemmelighet?!?;)

Joan Rivers

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider