Gå til innhold

V kam på B230ft

Ranger emnet


Sailorboy

Anbefalte innlegg

hei

 

noen som har noen formening ang. hvordan dette vill bli? har vell noe høyere løft enn org. T kam

 

eller er det noen andre kammer som er og anbefale? og hvordan vill den bli med den kammen?

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har VX kam eg og, ganske jevnt drag hele veien, men null krefter under 2000rpm. VX og V er lik på innsug men VX har X profil på eksos, dvs V har høyere løft på eksos enn VX. Se på linken her for specs på de forskjellige kammene. http://www.volvo240.dk/main.asp?f=85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi satte på V-kam på B230FT motorn til broren min, og det hjalp bedre med den enn den late T-kammen:) men så er jo hans FT motor av den gamle typen med LH2.2:P

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår