Auda Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 finnes en tråd allerede ? Dette handlet om den mailen som er blitt sendt ut... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 er med jeg :) hva med en protest mot bensinprisene der alle som "er med" stopper der di er langs norges veier i noen timer/dager (til prisen er under 10kr liter`en eller noe ... hehe, det hadde man fått med noen tusen rundt forbi ville det lammet hele norge.. skulle bare fått med lastebil-næringen på å gjennomføre dette for eksempel, da di er noen av di som bensinnæringen tjener mest på Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Nåja. Vil nok tro at mannen i gata er de de tjener mest på. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 14,07 for 95 i øst-finnmark.. skal prisen ned må avgiftene kuttes, de utgjør omtrent 80% av bensinprisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Saken er at det er lettere å presse de store oljeselskapene enn det er å presse hun derre Halvorsen. Hun har jo ikke peiling på hva som skjer alikevel. Får ikke oljeselskapene solgt noe vil de utøve press overfor politikerne, og de har større påvirkningskraft enn Ola Dunk. Men det er jo en helt vanlig norsk reaksjon å si at det ikke nytter fordi bla bla bla.. PRØV. Ikke noe å tape på det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Akkurat nå er det på nyheten, om boikoten. Bra dere får oppmerksomhet i media. Bare å kryssene fingrene nå! Benna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/199398-gj-r-noe-bensinprisen.html Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 YX er naboen min, så jeg fyller der uten problem :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Men det er jo en helt vanlig norsk reaksjon å si at det ikke nytter fordi bla bla bla.. PRØV. Ikke noe å tape på det hehe..virker som alle prøver å komme på logiske måter til ikke å gidde..jeg fyller på jet jeg :) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Nå er jeg kanskje helt på villspor, men det har vel ikke kommet noen nye bensin-avgifter, eller? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Nå er jeg kanskje helt på villspor, men det har vel ikke kommet noen nye bensin-avgifter, eller?Akkurat det lurte jeg på også. Er veldig usikker på hvordan avgiftene regnes ut Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Bare som et apropos til det norske avgiftssystemet: Leste om bensinprisene i Dubai istad, der selges bensinen for 2 kr literen. Sånn som oljeprisen er nå så vil det si at bensinstasjonene i Dubai selger bensinen med tap - og hvordan overlever de da? Jo de blir SUBSIDIERT av staten! Det kaller jeg politikere som tar ansvar og vil sitt eget folk det beste. Men norske politikere er jo bare opptatt av å redde verden. Miljøhysteriet begynner jo nesten å ligne på en ny religion - ren skjær hjernevasking alt sammen... (Nå sto det jo også i den artikkelen at bilene som kjører rundt i Dubai ikkke akurat er bensingjerrige heller da, var visst vanskeliug å finne biler der nede med mindre enn 8 sylindre, men alikevel...) Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Kun YX og Esso man kan fylle på da. UNO X og Jet er vel eid av Shell og Statoil (rett meg hvis jeg tar feil). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Når jeg tenker meg om. Hvorfor ikke bare droppe Statoil? Det er jo det staten kommer til å merke mest, da de er eid av staten... Eller tenker jeg høyt og feil nå? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Fikk et brev på jobben i dag(jeg jobber på shell)..å i det breve sto det at viss bensin koster 13 kroner litern,så tar staten 7.70 kr av de 13 kr..! Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg