iskrem Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 På mitt rom har jeg allerede CV! CLS-215 med 2 x 2800w forsterkere. Så vil gjerne ha noe som spiller høyt i bilen også. Tenkte først på CV! bilstereo og Stroker PRO. Men de Stroker'ne er faen meg dyre altså og har "utgått" (finner dem ikke til salgs noen steder i Norge). Er det noen som har noen forslag? Jeg tenkte litt på Blaupunkt også, men jeg er ikke så kjent innenfor bilstereo verdenen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Prrr... liker du CV, er det da bare å kjøre på. men å gå fra CV til Blaupunkt blir et kvantesprang... http://www.mobilsentrum.no har da noe CV ennå... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Prrr... liker du CV, er det da bare å kjøre på. men å gå fra CV til Blaupunkt blir et kvantesprang... http://www.mobilsentrum.no har da noe CV ennå... Joa, men de har ikke Stroker PRO. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Hva med å importere fra USA? http://www.sonicelectronix.com/item_11957_Cerwin-Vega+Stroker+PRO+15.html# Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hva med å importere fra USA? http://www.sonicelectronix.com/item_11957_Cerwin-Vega+Stroker+PRO+15.html# Out of stock. Dessuten så tror jeg kanskje jeg vil ha 2 x 12" istedet for en 15". Blir dyrt og handle fra USA når det gjelder sånne varer, de er jo så tunge. Koster vel sikkert like mye å sende dem som det koster å kjøpe. :P Hva med suber fra Orion? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 skal komme en ny stroker i august etter hva jeg har hørt. tror du blir mer enn fornøyd med en vanlig stroker og jeg da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 tror tvboden har fortsatt noen på lager... er ikke 200% sikker, men du akn sjekke med dem. Angående statene, selv om det blir mye frakt så blir det som regel billigere enn å kjøpe i Norge. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hvorfor ikke gå for Ground Zero subber? Ground Zero GZPW 12SPL 6500W RMS 1+1 ohm som sikkert "knuser" det meste på markedet. Jeg kan skaffe de for 6200 kr stykket :) * diameter: 30 cm / 12" * power handling: 6.500 WRMS * impedance: 1 x 1 ohm * voice coil: 76 mm / 3" flat wire * SPL: 92,2 dB * additional: VOXR surround * quad spider * 25KG!!!! Eller lillebroren Ground Zero GZNW 12 SPL 4500W RMS 2 x 1 ohm til 4800kr stykket. # diameter: 30 cm / 12" # power handling: 4.500 WRMS # impedance: 2 x 1 ohm # voice coil: 76 mm / 3" flat wire # excursion: X max. 50 mm / 2" # resonance frequency: FS 29 Hz # SPL: 89,1 dB # additional: VOXR surround # double spider 19KG!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 jeg har forsåvidt en litt brukt(2 uker) GZNW12 til salgs, 2500,- eller evt. en GZNW15 til salgs som er ny og ubrukt til 3500,- ;=) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Ja er ikke dum pris det :) men det er litt forskjell på Ground Zero GZNW 12 SPL 4500W RMS 2 x 1 ohm og Ground Zero GZNW12 2000W RMS 2+2 ohm da :) men funker greit den du har og altså :) all respekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg